خانهاخبار
شیائومی Mi A3 احتمالا با اسنپدراگون 730 در هند عرضه می‌شود

شیائومی Mi A3 احتمالا با اسنپدراگون 730 در هند عرضه می‌شود

معاون ارشد امور جهانی شیائومی با انتشار توئیتی از عرضه دستگاهی با اسنپدراگون 730 خبر داده است. گفته می‌شود که این دستگاه Mi A3 خواهد بود و با تمرکز بر بازار هند تولید خواهد شد.
۱۳۹۸/۲/۸

به دنبال ملاقات مسئولان شرکت شیائومی و کوآلکام، مانو کومار جِین، معاون امور جهانی شیائومی، در توئیتی از عرضه یک تلفن هوشمند جدید با پردازنده اسنپدراگون 730 یا اسنپدراگون 730G خبر داد. او اعلام کرد که این دستگاه به زودی وارد بازار هند خواهد شد.

البته در این توئیت اشاره مستقیمی به تراشه انتخابی شیائومی نشده، اما با توجه به اشارات و نشانه‌هایی که وجود دارد می‌توان حدس زد که در این دستگاه از اسنپدراگون 730 استفاده شود. هر دو تراشه فوق با کمک پروسه ۸ میلی متری ساخته شده‌اند.

شایعات حاکی از آن است که این دستگاه شیائومی MI A3 خواهد بود؛ تلفن هوشمندی که گفته می‌شود دوربین سه‌گانه، اسنپدراگون 730 و باتری ۴ هزار میلی آمپری داشته باشد. دوربین سه‌گانه این دستگاه از سنسورهای ۴۸ + ۸ + ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه وجود ندارد، ولی احتمالا پیش از عرضه در بازار هند باید شاهد عرضه این موبایل در چین باشیم. از دیگر ویژگی‌های شیائومی MI A3 می‌توانیم به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و پنل نمایش OLED اشاره کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hh

۱۳۹۸/۲/۸
من که الان mi A2شیائومی دستمه راضی راضی ام ازش حرف نداره سریع با کیفیت و بدون کمترین هنگ و باگی و کار راه اندازه ...حتی تو مترو هم دیگه باهاش قطعی آنتن ندارم ...
واقعا درسته که میگن برند اپل با سیستم اندروید
درود بر شیائومی
سری mi A1,mi A2,الانم کهmi A3 ✌️??