خانهاخبار
از اپلیکیشن SoundHound برای به اشتراک گذاری موزیک در اینستاگرام استفاده کنید

از اپلیکیشن SoundHound برای به اشتراک گذاری موزیک در اینستاگرام استفاده کنید

SoundHound یکی از نرم افزارهای مهم در عرصه موزیک به حساب می آید و حالا با کمک قابلیت جدید، مطمئنا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب می کند.
۱۳۹۸/۲/۷

این روزها دنیای موزیکی در حال پیشرفت زیادی است و اپلیکیشن های فعال در این زمینه نیز مدام خود را به روز می کنند. اپلیکیشن SoundHound یکی از این عناوین است که به کمک قابلیت جدید اشتراک گذاری موزیک در اینستاگرام، سعی دارد تا نام خود را بیشتر بر سر زبان ها بیاندازد.

اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی پر مخاطب به حساب می آید و اضافه کردن این ویژگی به SoundHound می تواند مخاطبان زیادی را به سمت آن بکشاند. به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا هر زمان و در هنگام گوش دادن به هر موزیکی، آن را به سرعت با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

image

 

برای انجام چنین کاری، تنها سه مرحله لازم است:

1- زمانی که به موزیک گوش می دهید، روی دکمه نارنجی رنگ ضربه بزنید تا شناسایی شود.

2- به محض شناسایی، پنجره ای باز می شود و عبارت Instagram Stories در آن به چشم می خورد که در این مرحله باید روی آن ضربه بزنید.

3- به عنوان آخرین مرحله، استوری تولید شده را روی صفحه خود به اشتراک بگذارید.

image

به این ترتیب موزیک دلخواه به همراه نام قطعه و صاحب اثر در استوری شما به نمایش گذاشته می شود.

در انتها بد نیست بدانید که امکان درج استیکر روی استوری ایجاد نیز وجود دارد و می توانید آن را به صورت دلخواه، با استیکرهای اینستاگرام تزئین کنید.

اگر از اپلیکیشن SoundHound استفاده می کنید، هم اینک آن را به آخرین نسخه آپدیت کنید یا در صورت نیاز، آخرین ورژن را از اینجا دانلود کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)