خانهاخبار
سامسونگ به دنبال توسعه رمزارز اختصاصی Samsung Coin

سامسونگ به دنبال توسعه رمزارز اختصاصی Samsung Coin

گزارش شده است کمپانی سامسونگ رمزارز اختصاصی خود را به نام Samsung Coin در دست توسعه دارد. به گزارش منابع آگاه، Samsung Coin تنها رمزارز سازگار با کیف پول مجازی سامسونگ خواهد بود.
۱۳۹۸/۲/۷

براساس گزارش CoinDesk Korea سامسونگ روند ایجاد فریم ورک اختصاصی برای شبکه اصلی بلاک چین خود را آغاز کرده است. گفته می‌شود که این شبکه بلاک چین انحصاری مستقیما پس از عرضه قابل استفاده نخواهد بود. کمپانی سامسونگ علاوه بر شبکه اصلی بلاک چین همچنین نوعی توکن به نام Samsung Coin را مبتنی بر اتریوم در دست توسعه دارد و می‌خواهد از آن در کنار بیت‌کوین و اتریوم برای مبادلات ارز دیجیتال بهره بگیرد.

image

 

CoinDesk Korea به نقل از یک منبع ناشناس گفته که این غول تکنولوژی کره‌ای ماه‌ها است گروهی را برای تحقیق و توسعه این پروژه به استخدام خود درآورده. این منبع همچنین اضافه کرده است که سامسونگ برخی سرویس‌ها و خدمات دیگر را هم در دست توسعه دارد. البته هیچ جزئیاتی در این باره منتشر نشده است و هنوز نمی‌دانیم این خدمات چه هستند و عملکردشان چیست.

کیف پول مجازی سامسونگ برای Samsung Coin

به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ کیف پول رمزارز Blockchain KeyStore خود را توسعه داده تا راه پیشرفت را برای معرفی Samsung Coin خود هموارتر سازد. این کیف پول مجازی رمزارز با بیت‌کوین که در حال حاضر محبوب‌ترین توکن مورداستفاده به شمار می‌رود، سازگار نیست.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)