خانهاخبار
تأیید شد؛ OnePlus 7 Pro با دوربین سه‌ گانه معرفی می‌شود

تأیید شد؛ OnePlus 7 Pro با دوربین سه‌ گانه معرفی می‌شود

کمپانی وان پلاس در توییتر خود تایید کرد که پرچمدار تازه‌اش، OnePlus 7 Pro با دوربین سه گانه عمودی در پنل پشتی معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۲/۷

وان پلاس یک گوشی هوشمند پیشرفته به نام OnePlus 7 Pro را در دست توسعه دارد. این سازنده چینی امروز تأیید کرد که پرچمدار تازه‌اش به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه مجهز می‌شود.

تیزر تبلیغاتی منتسب به OnePlus 7 Pro امروز در حساب رسمی سازنده در توییتر منتشر شد و به ماژول دوربین سه گانه با چیشن عمودی اشاره کرد. البته پیش از این هم در شایعه‌ها به چنین طراحی اشاره شده بود و از دیدن تیزر تبلیغاتی‌اش چندان شگفت‌زده نشدیم. چند روز پیش هم در گزارش دیگری برخی مشخصات فنی این گوشی فاش شد.

image

 

گزارش شده است که دوربین سه گانه OnePlus 7 Pro لنز اصلی 48 مگا پیکسلی به همراه لنز ثانویه از نوع تله فوتو دارد. علاوه بر افزایش تعداد پیکسل‌ها در این دوربین، سایر مشخصاتش هم با گوشی‌های قبلی سازنده متفاوت است.

وان پلاس حالا برای اولین بار تصمیم گرفته است دوربین اصلی گوشی خود را به لنز زاویه بار مجهز کند. بدین ترتیب OnePlus 7 Pro اولین گوشی هوشمند این کمپانی به شمار می‌رود که به لنز سوم از این نوع مجهز می‌شود.

OnePlus 7 Pro قرار است 14 مه (24 اردیبهشت) در نیویورک رسما رونمایی شود. به نقل از شایعه‌های اخیر، این پرچمدار سطح بالا پنل نمایش 6.7 اینچی 9. هرتزی با وضوح تصویر 3120 در 1440 (نسبت 19.5:9) دارد و از اسنپدراگون 855 قدرت می‌گیرد. وان پلاس احتمالا گوشی تازه خود را در سه نسخه با کانفیگ‌های متفاوت عرضه می‌کند. این نسخه‌ها 6، 8 و 12 گیگابایت رم دارند و حافظه داخلی‌شان هم 128 و 256 گیگابایت خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بیییب

۱۳۹۸/۲/۷
امیدوارم نسخه ۱۲ گیگابایتی زیر ۱۸۰۰ دلار باشه