خانهاخبار
افشای تصویر رندر باکیفیت از گوگل Pixel 3a

افشای تصویر رندر باکیفیت از گوگل Pixel 3a

ایوان بلاس با انتشار تصویر تازه‌ای گوشی میان رده Pixel 3a گوگل را به نمایش گذاشته است. این گوشی به زودی با دوربین باکیفیت و ظاهری شبیه به سایر گوشی‌های سری پیکسل معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۲/۶

میان رده گوگل Pixel 3a قرار است چند هفته دیگر در تاریخ 7 مه (17 اردیبهشت) در کنفرانس I/O معرفی شود. ایوان بلاس، افشاگر معروف، روز گذشته تصویر رندری باکیفیتی از این گوشی منتشر کرد و میان رده ارزان قیمت گوگل را با دوربین توانمندش به نمایش گذاشت.

image

 

در تصویر هم شاهد هستیم که Pixel 3a مانند نسخه اصلی 2017 با حاشیه‌های ضخیم توسعه یافته است. البته آنچه این میان رده توانمند را از سایر رقیبانش متمایز می‌سازد، بدون شک بهره گرفتنش از اندروید روان و ضمانت به روزرسانی بدون تاخیر به مدت چندین سال است.

مشخصات میان‌رده گوگل Pixel 3a:

  • پردازنده: اسنپدراگون 670
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 64 گیگا بایت، بدون پشتیبانی از microSD
  • باتری: 3000 میلی آمپر ساعت
  • شارژ سریع: 18 وات

نقطه تمایز دیگر این میان رده در کنار اندروید روان آن، بهره گرفتن از دوربین باکیفیت است. اغلب شایعه‌های مرتبط معتقد هستند که Pixel 3a به همان دوربین باکیفیتی مجهز می‌شود که گوگل در توسعه سایر پرچمدارانش از آن بهره می‌برد. شایان ذکر است که Pixel 3 از دوربین توانمندی بهره می‌برد که در نور روز و شب می‌تواند تصاویر باکیفیتی را به ثبت برساند.

image

 

قیمت و تاریخ عرضه

انتظار می‌رود میان‌رده‌های تازه گوگل در دو نسخه Pixel 3a و Pixel 3a XL و در تاریخ 17 اردیبهشت رسما معرفی شوند.

قیمت‌های حدودی براساس شایعه‌های اخیر:

Pixel 3a: 64 گیگابایتی / 400 دلار / 450 یورو

Pixel 3a XL: 64 گیگابایتی / 500 دلار / 550 یورو

این میان رده‌های تازه با چنین قیمت‌هایی می‌توانند رقیبانی جدی برای گوشی‌های کمپانی وان پلاس و همچنین انتخابی مناسب برای افرادی باشند که تمایل دارند گوشی توانمند اما ارزان قیمت تهیه کنند.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)