خانهاخبار
گوگل مپس حالا اطلاعات لحظه‌ای ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی را نشان می‌دهد

گوگل مپس حالا اطلاعات لحظه‌ای ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی را نشان می‌دهد

در آپدیت جدید Google Maps قابلیتی به این سرویس اضافه شده تا کاربران بتوانند از اطلاعات لحظه‌ای ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی مطلع شوند.
۱۳۹۸/۲/۶

گوگل مپس اخیرا قابلیتی را به سرویس خود اضافه کرده تا پیدا کردن ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی را برای دارندگان این وسایل نقلیه آسان‌تر کند. این نقشه حالا به کاربران آمریکایی و انگلیسی خود اطلاعات تازه‌ای ارائه می‌دهد تا آن‌ها مشکلی از بابت پیدا کردن این ایستگاه‌ها نداشته باشند.

سرویس Google Maps از سال ۲۰۱۸ نمایش محل ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی را برای برخی کشورها آغاز کرده بود. با افزایش تعداد خودروهای برقی، حالا اهمیت ارائه این اطلاعات به دارندگان این وسایل نقلیه دوچندان شده است.

در گذشته فقط اطلاعات ثابتی درباره این ایستگاه‌ها بر روی گوگل مپس وجود داشت؛ یعنی کاربر نمی‌توانست مطمئن شود که ایستگاه مورد نظرش پورت خالی دارد یا نه. اما حالا گوگل اطلاعات لحظه‌ای ایستگاه‌ها را نشان می‌دهد تا کاربران بتوانند تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند.

برای دریافت این قابلیت جدید کافی است اپلیکیشن Google Maps را آپدیت و EV charging stations را جستجو کنید. با این کار محل ایستگاه‌های شارژ خودرو روی نقشه به شما نشان داده می‌شود. در این آپدیت اطلاعاتی درباره مالک ایستگاه، نوع پورت‌ها، سرعت شارژ و تعداد پورت‌های خالی آن ایستگاه برای شما به نمایش در می‌آید.

طبق گزارشات، قابلیت نمایش اطلاعات لحظه‌ای در حال حاضر فقط در دو کشور آمریکا و انگلیس در دسترس است. با این حال گوگل قول داده که به زودی آن را در اختیار سایر کاربران هم قرار دهد.

همان طور که می‌دانید محبوبیت خودروهای برقی روزبه‌روز در سراسر دنیا بیشتر می‌شود و سرویس‌های بیشتری برای تسهیل ارائه خدمات به دارندگان این وسایل نقلیه ارائه می‌گردد. پشتیبانی شرکت‌های بزرگی مثل گوگل هم می‌تواند به فراگیری بیشتر این گروه از وسایل نقلیه کمک شایانی بکند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)