خانهاخبار
وان پلاس 7 در تاریخ 24 اردیبهشت رسما معرفی می‌شود

وان پلاس 7 در تاریخ 24 اردیبهشت رسما معرفی می‌شود

بالاخره به صورت رسمی اعلام شد که سری وان پلاس 7 قرار است در سه رویداد همزمان در سه شهر مختلف در تاریخ 24 اردیبهشت برگزار شود. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت 20 دلار بلیت شرکت در این مراسم را تهیه کنند.
۱۳۹۸/۲/۴

وان پلاس دارد آماده می‌شود تا سری جدید پرچمداران خود یعنی وان پلاس ۷ را در تاریخ ۲۴ اردیبهشت در رویدادی جاه‌طلبانه که به صورت همزمان در سه شهر نیویورک، لندن و بنگلور هند معرفی کند. دیروز در گزارشی اعلام شد که نسخه‌ای پیشرفته از پرچمدار آتی این شرکت با نام وان پلاس ۷ پرو به بازار می‌آید که مجهز به 5G است و نمایشگری منحصر به فرد دارد که طبق شایعات نرخ بازسازی تصویر آن ۹۰ هرتز است. علاوه بر این، بر اساس شایعات دستگاه مذکور از دوربین سلفی پاپ-آپ دارد که آمده تا جایگزین ناچ شود. وان پلاس ۷ پرو همچنین دوربینی سه‌گانه دارد اما متاسفانه فاقد فناوری شارژ بیسیم است. گفته می‌شود که نسخه عادی وان پلاس ۷ هنوز از ناچ استفاده می‌کند اما مشخصات سخت‌افزاری آن نسبت به وان پلاس ۶ تی ارتقا یافته است.

این شرکت در اطلاعیه خود گفته علاقه‌مندانی که می‌خواهند شاهد مراسم معرفی وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو باشند، می‌توانند با تهیه بلیتی ۲۰ دلاری به این رویداد بیایند. در این مراسم امکان در دست گرفتن وان پلاس ۷ وجود دارد تا کاربران بهتر بتوانند برای خرید این محصول جدید تصمیم‌گیری کنند.

بزرگ‌ترین رویداد در میان سه شهری که نام آن‌ها را اعلام کردیم در شهر نیویورک برگزار می‌شود که طبق اعلام این شرکت قرار است عظیم‌ترین مراسم تاریخ وان پلاس باشد. این مراسم به صورت همزمان از طریق وبسایت OnePlus.com و یوتیوب، توئیتر و فیسبوک نیز پخش زنده خواهد داشت.

یک روز پس از برگزاری این سه مراسم همزمان، رویداد جداگانه‌ای در شهر پکن از کشور چین برگزار خواهد شد تا پرچمداران جدید وان پلاس در آن به نمایش گذاشته شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)