خانهاخبار
قیمت گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در اروپا و آمریکا با کاهش روبرو شد

قیمت گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در اروپا و آمریکا با کاهش روبرو شد

کاهش قیمت دو پرچمدار Pixel 3 و Pixel 3 XL در اروپا و آمریکا، می تواند مدرک معتبری برای احتمال رونمایی از محصولات جدید در آینده ای نزدیک به حساب آید.
۱۳۹۸/۲/۳

حرف و حدیث ها پیرامون دو محصول جدید گوگل، یعنی Pixel 3a و Pixel 3a XL این روزها بالا گرفته است و رندرهای مختلفی از آنها در سایت های خبری منتشر شده است. اخیر مقامات گوگل تصمیم گرفته اند تا قیمت پیکسل 3 و پیکسل 3 XL را در اروپا و آمریکا کاهش دهند و همین موضوع نیز می تواند سند محکمی برای این امر محسوب شود.

بعد از آنکه حالت AI Photobooth و نسخه آزمایشی اندروید Q برای دارندگان دو پرچمدار سال گذشته گوگل ارائه شد، حالا گوگلی ها تصمیم گرفته اند تا با کاهش قیمت 200 دلاری، دیگران را نیز به خرید دو محصول یاد شده تشویق کنند.

اگر به خاطر داشته باشید، گوگل در ماه فوریه تخفیفی 200 دلاری برای پیکسل 3 و Pixel 3 XL در نظر گرفته و افرادی ک در اروپا ساکن بودند نیز از تخفیفی 150 یورویی برخوردار شدند.

هم اینک در کشور آمریکا، Pixel 3 و پیکسل 3 XL با تخفیف 200 دلاری با قیمت 599 و 699 دلار در دسترس خریداران قرار گرفته است.

image

 

گفته می شود که این تخفیف 200 دلاری تا 6 می پابرجا خواهد بود و احتمالا همان روز، باید شاهد مراسم رونمایی از محصولات جدید باشیم.

بر اساس شایعات، پیکسل 3a با قیمت پایه 500 دلاری به فروش خواهد رسید که همین موضوع می تواند خبر جالب و شگفت انگیزی برای علاقمندان اندروید خالص به حساب آید. باید منتظر ماند و دید که گوگلی ها، چه زمانی را برای معرفی محصولات خود در نظر دارند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سجاد

۱۳۹۸/۲/۴
کاهش قیمت یعنی چی؟.....پوشیدنیه؟خوردنیه؟توجیب جامیشه؟