خانهاخبار
با تمام خودروهای جدید معرفی شده در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 آشنا شوید!

با تمام خودروهای جدید معرفی شده در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 آشنا شوید!

تنها چند روز از شروع نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 می‌گذرد؛ با این حال شرکت‌های مطرح از خودروهای خود رونمایی کرده‌اند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.
۱۳۹۸/۲/۳

نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 در حال برگزاری است و شرکت‌های مختلف از محصولات جدید خود رونمایی کرده‌اند. در این نمایشگاه با چندین خودروی شاسی بلند، کراس‌اوور، سدان و AMG جدید ملاقات کردیم. علاوه بر این محصولات، شاهد رونمایی از چندین خودروی مفهومی نیز بودیم. در ادامه این مطلب به معرفی تمام خودروهای جدیدی که در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 معرفی شده‌اند، می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

هیوندای Venue مدل 2020

image

شرکت هیوندای در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019، کراس‌اوور Venue را در معرض دید عموم قرار داد. این خودرو در مقایسه با هیوندای کونا ابعاد کوچکتری دارد. این کراس‌اوور کوچک دارای طراحی جعبه‌ای شکل بوده که جذاب به نظر می‌رسد. هیوندای این محصول را به یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی مجهز کرده است. خریداران می‌توانند این خودرو را با جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا گیربکس خودکار CVT سفارش دهند. در کابین این خودرو یک نمایشگر 8 اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات در نظر گرفته شده و کیلومترشمار آن دارای یک صفحه نمایش دیجیتال 3.5 اینچی است. هیوندای Venue از اندروید Auto و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند.

مرسدس بنز GLS مدل 2020

image

مرسدس بنز GLS یک خودروی شاسی بلند بزرگ بوده که نمونه جدید آن با طراحی جدید در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 به صورت رسمی معرفی شده است. این خودرو دارای طراحی مشابه با محصولات اخیر مرسدس بنز است. قدرت نمونه پایه این خودرو، GLS 450 توسط یک موتور 6 سیلندر خطی به همراه سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی تامین می‌شود. مجموع قدرت خروجی در این مدل برابر با 362 اسب بخار است.

بالاترین نمونه این خودرو، GLS 580 دارای یک موتور 8 سیلندر به همراه سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی است. موتور بنزینی قدرتی برابر با 483 اسب بخار و سیستم هیبریدی آن نیز قدرتی برابر با 21 اسب بخار تولید می‌کند. داشبورد مدل 2020 مرسدس بنز GLS دارای طراحی مشابه با مرسدس بنز GLE است. این خودروی آلمانی به سیستم سرگرمی و اطلاعات MBUX مجهز شده که قادر به پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید Auto است. مرسدس بنز GLS باید در بازار با بی‌ام‌و X7 رقابت کند.

لینکلن کورسیر مدل 2020

image

لینکلن در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 از یک خودروی جدید به عنوان جایگزین MKC رونمایی کرد. لینکلن کورسیر مدل 2020 دارای پلتفرم مشترک با فورد Escape است. این خودروی جدید با موتور 2.0 لیتری توربوشارژ و موتور 2.3 لیتری به فروش می‌رسد. موتور 2.0 لیتری قادر به تولید 250 اسب بخار قدرت و 372 نیوتون متر گشتاور است. موتور 2.4 لیتری قدرتی برابر با 280 اسب بخار و گشتاوری برابر با 420 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودروی جدید به صورت استاندارد، محور جلو است؛ با این حال خریداران می‌توانند آن را مجهز به سیستم چهار چرخ محرک نیز سفارش دهند.

سوبارو اوتبک مدل 2020

image

شرکت سوبارو در نمایشگاه خودروی نیویورک 2018 از نمونه جدید فارستر رونمایی کرد. در نمایشگاه امسال با نسل جدید سوبارو اوتبک ملاقات کردیم. در حالی که شاید این خودرو آشنا به نظر برسد، سوبارو به صورت کلی آن را تغییر داده است. مدل پایه این خودرو به یک موتور 2.5 لیتری تخت مجهز شده که قادر به تولید 182 اسب بخار قدرت و 239 نیوتون متر گشتاور است. تریم XT این خودرو همراه با یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این موتور در نسل جدید سوبارو لگاسی نیز حضور دارد. این موتور قادر به تولید 260 اسب بخار قدرت و 375 نیوتون متر گشتاور است. این خودرو تنها مجهز به گیربکس خودکار CVT به فروش می‌رسد و در کابین آن یک نمایشگر لمسی 11.6 اینچی به چشم می‌خورد.

خودروی مفهومی جنسیس Mint

image

جنسیس سابقه طولانی در زمینه معرفی خودروهای مفهومی در نمایشگاه خودروی نیویورک دارد. امسال شاهد رونمایی از خودروی مفهومی کوچک جنسیس Mint بودیم. این خودروی تمام الکتریکی قادر به حمل دو سرنشین است و از طراحی جذابی بهره می‌برد. این خودرو دارای بردی برابر با 321 کیلومتر است و با شارژر 350 کیلوواتی، به سرعت شارژ می‌شود.

هیوندای سوناتا مدل 2020

image

نسل جدید هیوندای سوناتا در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودرو از طراحی جدیدی بهره می‌برد. این خودرو در مقایسه با نسل کنونی خود ارتقاع کمتری دارد؛ با این حال طول و عرض آن افزایش یافته است. چراغ‌های دی‌لایت این خودرو با هنرمندی در سپر جلو مخفی شده است. این خودرو با دو موتور به بازار عرضه می‌شود که البته تمامی آن‌ها دارای گیربکس 8 سرعته خودکار هستند. موتور 1.6 لیتری توربوشارژر قدرتی برابر با 180 اسب بخار و گشتاوری برابر با 264 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. موتور 2.5 لیتری قادر به تولید 191 اسب بخار قدرت و 245 نیوتون متر گشتاور است. انتظار می‌رود در آینده نمونه N-Line این خودروی کره‌ای با موتور قدرتمندتر و طراحی اسپرت‌تر معرفی شود.

کادیلاک CT5 مدل 2020

image

در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 شاهد رونمایی از کادیلاک CT5 به عنوان جایگزین کادیلاک ATS و CTS بودیم. این خودرو در تریم پایه خود دارای یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ است که قدرتی برابر با 237 اسب بخار و گشتاوری برابر با 350 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. تریم‌های گران‌قیمت‌تر این خودرو از یک موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری بهره می‌برند. این موتور قادر به تولید 335 اسب بخار قدرت و 542 نیوتون متر گشتاور است. این خودرو به سیستم چهار چرخ محرک مجهز شده؛ با این حال می‌توان آن را به صورت محور عقب نیز سفارش داد. سیستم رانندگی نیمه خودکار Super Cruise برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

تویوتا هایلندر مدل 2020

image

تویوتا در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019، از نسل جدید یکی از خودروهای شاسی بلند خود رونمایی کرد. طول تویوتا هایلندر مدل 2020 در مقایسه با گذشته افزایش یافته که باعث حمل 8 سرنشین می‌شود. این خودرو بر اساس پلتفرم TNGA توسعه یافته و با دو موتور مختلف به فروش می‌رسد. موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری با گیربکس 8 سرعته خودکار و موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری با قدرت 240 اسب بخار و گیربکس خودکار CVT در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در کابین این خودرو به صورت استاندارد شاهد استفاده از یک نمایشگر 8 اینچی هستیم که البته خریدار می‌تواند برای آن یک صفحه نمایش 12.3 اینچی سفارش دهد. این خودرو از اپل کارپلی و اندروید Auto پشتیبانی می‌کند.

پورشه 911 اسپیدستر مدل 2020

image

در حالی که نسل جدید پورشه 911، نسل 992 به تازگی معرفی شده است، پورشه تصمیم گرفته یک شانس دیگر به نسل 991 این خودرو دهد و آن، پورشه 911 اسپیدستر مدل 2020 است. این خودروی بدون سقف به موتور تنفس طبیعی پورشه 911 GT3 مجهز شده است. این خودرو از گیربکس 6 سرعته دستی بهره می‌برد و سرعت آن در مدت زمان 3.8 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو برابر با 309 کیلومتر بر ساعت بوده و تنها 1948 نمونه از آن به تولید می‌رسد.

کیا استینگر GT-S مدل 2020

image

کیا از یک نمونه مخصوص خودروی سدان اسپرت استینگر با نام GT-S رونمایی کرده است. این خودروی اسپرت دارای رنگ نارنجی بوده و از قطعات فیبر کربنی بهره می‌برد. در کابین این خودرو شاهد استفاده از چرم آلکانترا است. در حالی که قدرت و گشتاور تولیدی موتور 6 سیلندر توربوشارژ این خودرو ثابت باقی مانده، کیا به آن سیستم چهار چرخ محرک Dynamic را اضافه کرده است. کیا تنها 800 نمونه از این خودرو را به تولید می‌رساند.

خودروی مفهومی کیا HabaNiro

image

کیا در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 از خودروی مفهومی HabaNiro رونمایی کرد. اگرچه این خودرو نام فانتری دارد و به درب‌های پروانه‌ای مجهز شده؛ با این حال پیش نمایشی از نسل دوم خودروی SUV کیا نیرو است. این خودروی مفهومی به دو موتور برقی مجهز شده که قدرت تولیدی آن‌ها به چهار چرخ منتقل می‌شود. برد این خودروی تمام الکتریکی به بیش از 480 کیلومتر می‌رسد. این خودرو به دماغه ببری شکل مجهز شده و از بدنه چند رنگ بهره می‌برد.

جگوار XE مدل 2020

image

در حالی که جگوار در نمایشگاه خودروی ژنو غایب بود، در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 از نمونه فیس‌لیفت XE رونمایی کرد. این خودروی انگلیسی در مقایسه با گذشته به چراغ‌های باریک‌تری مجهز شده و از سپرهای بازطراحی شده بهره می‌برد. جگوار XE مدل 2020 نسبت به مدل قبلی خود دارای طراحی جذاب‌تری است. این خودرو به صورت سفارشی به نمایشگر لمسی دوگانه به همراه سیستم سرگرمی و اطلاعات InControl Touch Pro Duo مجهز می‌شود. این سیستم در I-Pace مورد استفاده قرار گرفته است. موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ این خودرو در تریم پایه قدرتی برابر با 247 اسب بخار تولید می‌کند. قدرت این موتور در تریم R-Dynamic S به 296 اسب بخار افزایش پیدا می‌کند.

مرسدس – ای‌ام‌جی A35 و CLA35 سدان مدل 2020

image

مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 از دو خودری سدان کامپکت AMG رونمایی کرد. این خودروها، مرسدس – ای‌ام‌جی A35 و CLA35 سدان مدل 2020 نام دارند. این محصولات در مقایسه با AMG 45 در رده پایین‌تری قرار می‌گیرند و دارای موتور 2.0 لیتری توربوشارژ هستند. این موتور 4 سیلندر خطی قدرتی برابر با 302 اسب بخار و گشتاوری برابر با 400 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. سرعت مرسدس – ای‌ام‌جی A35 در مدت زمان 4.7 ثانیه و CLA35 سدان در مدت زمان 4.6 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. AMG ترمزهای این خودروها را تقویت کرده است.

مزدا CX-5 دیزل مدل 2020

image

مزدا پس از مدت‌ها تصمیم گرفت از موتور دیزلی Skyactiv-D در کراس‌اوور CX-5 استفاده کند. این موتور توانسته استانداردهای آلایندگی را با موفقیت کسب کند. این موتور دیزلی از توربوشارژر دوقلو بهره می‌برد و قادر به تولید 168 اسب بخار قدرت و 393 نیوتون متر گشتاور است. این موتور دیزلی در شهر مصرفی برابر با 8.7 لیتر در هر 100 کیلومتر رانندگی و در جاده مصرفی برابر با  7.84لیتر در هر 100 کیلومتر رانندگی دارد. این خودرو به سیستم چهار چرخ محرک مجهز شده است.

مرسدس – ای‌ام‌جی GLC 63 و GLC 63 کوپه مدل 2020

image

مرسدس – ای‌ام‌جی از دو خودروی جدید دیگر در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی کرد. مرسدس – ای‌ام‌جی GLC 63 و GLC 63 کوپه فیس‌لیفت در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفتند. این خودروها به موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری مجهز شده‌اند که در نمونه استاندارد قادر به تولید 469 اسب بخار قدرت و 650 نیوتون متر گشتاور است. قدرت و گشتاور تولیدی موتور در نمونه S به 503 اسب بخار و 700 نیوتون متر می‌رسد. این محصولات به صورت استاندارد از گیربکس 9 سرعته خودکار و سیستم چهار چرخ محرک بهره می‌برند. سرعت این خودروها در مدت زمان 3.6 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. در ایالات متحده آمریکا مدل کوپه تنها در نمونه GLC63 S به فروش می‌رسد.

خودروی مفهومی فولکس واگن Tarok

image

فولکس واگن در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 از خودروی مفهومی Tarok رونمایی کرد. این پیکاپ کوچک بر اساس پلتفرم یکپارچه، فولکس واگن MQB توسعه یافته است. این خودرو برای آمریکای جنوبی توسعه یافته است؛ با این حال انتظار می‌رود این خودروی مفهومی فولکس واگن Tarok در ایالات متحده آمریکا نیز برای فروش عرضه شود.

تویوتا یاریس مدل 2020

image

تویوتا یاریس سدان بر اساس مزدا 2 توسعه یافته، بنابراین رونمایی از نمونه هاچ‌بک آن منطقی به نظر می‌رسد. این خودروی هاچ‌بک کوچک که در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 در معرض دید عموم قرار گرفت، به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر مجهز شده است. این موتور تنها قادر به تولید 106 اسب بخار و 140 نیوتون متر گشتاور است. قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس 6 سرعته خودکار به چرخ‌های جلوی تویوتا یاریس مدل 2020 منتقل می‌شود. در کابین این خودرو شاهد حضور یک صفحه نمایش 7.0 اینچی لمسی هستیم.

آئودی TT RS مدل 2020

image

آئودی نمونه بروز شده تمام تریم‌های خودروی TT را معرفی کرده است. در این میان، سریع‌ترین آن‌ها یعنی TT RS به تازگی چهره جدیدی پیدا کرده است. نحوه طراحی جلوپنجره و همچنین ورودی‌های هوای روی سپر تغییر کرده است. چراغ‌های جلو و عقب این خودرو به صورت استاندارد تمام LED هستند. بال قرار گرفته روی صندوق عقب باز طراحی شده است. در کابین این خودرو تغییراتی اعمال شده که برای مثال می‌توان به نمایشگر 12.3 اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات اشاره کرد. این خودرو از نظر فنی تغییری نکرده است.

آئودی R8 Decennium مدل 2020

image

آئودی تصمیم گرفت برای نمایش نمونه فیس‌لیفت خودروی افسانه‌ای R8، از یک نمونه مخصوص آن با نام Decennium رونمایی کند. این خودرو به مناسبت جشن ده سالگی مدل مجهز به 10 سیلندر این خودرو توسعه یافته که تنها 222 نمونه از آن تولید می‌رسد. خریداران در ایالات متحده آمریکا تنها به 50 نمونه این محصول دسترسی دارند. این خودروی کوپه قدرتمند از رینگ‌های 20 اینچی مخصوص، نشان Decenniun و چراغ‌های داخل درب‌ها بهره می‌برد که این چراغ‌‌ها نام Decennium و شماره ساخت این خودرو را به نمایش می‌گذارند.

آئودی Q3

image

در حالی که این کراس‌اوور سال گذشته میلادی به صورت اینترنتی معرفی شد، در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 در معرض دید عموم قرار گرفت. تمام تریم‌های این خودرو به یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ مجهز شده‌اند. این موتور قدرتی برابر با 228 اسب بخار قدرت و گشتاوری برابر با 350 نیوتون متر تولید می‌کند که به تمام چرخ‌های آئودی Q3 منتقل می‌شود. این خودرو که تنها مجهز به گیربکس 8 سرعته خودکار به فروش می‌رسد، دارای شتابی نزدیک به 7 ثانیه است. در کابین این خودرو شاهد حضور کیلومترشمار دیجیتال 10.25 اینچی و یک نمایشگر 8.8 اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات هستیم که از اپل کارپلی و اندروید Auto پشتیبانی می‌کند.

Qiantu K50

image

یکی از متفاوت‌ترین خودروهای معرفی شده در نمایشگاه خودروی نیویورک امسال، Qianto K50 بود. این خودرو در نمونه اولیه، 2 سال پیش در نمایشگاه خودروی شانگهای معرفی شد. این کمپانی چینی اعلام کرده این خودرو توسط Mullen Technologies در کشور ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شود. این شرکت در کالیفرنیا خودرو تولید می‌کند. Qiantu K50 دارای دو موتور برقی بوده که هر کدام روی یک محور قرار گرفته است. مجموع قدرت تولیدی این موتورها به 402 اسب بخار می‌رسد. روی سقف شاهد قرارگیری پنل خورشیدی هستیم که انرژی لازم برای سیستم تهویه مطبوع خودرو را تامین می‌کند. این خودرو به یک باتری 78 کیلووات ساعتی مجهز شده که بر اساس بررسی NEDC چین، بردی برابر با 370 کیلومتر دارد. در رابطه با برد نسخه آمریکایی این خودرو، اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

masato

۱۳۹۸/۲/۷
پراید 97 صفر، معاوضه با 1100

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۳
الله‌وکیلی ببین اونا چی طرح میدن، ایران‌خودرو و سایپا چی می‌طرحن? آهن و مصالح که همونه.. پس چرا اونا اینقدر شیک درمیارن، ولی ما نمی‌تونیم؟
در بخش "توو دوزی" هم ما شُل عمل کردیم، ما این همه "چرمِ گاو" داریم??? خیلی راحت می‌تونستیم اقلاً صندلی‌های پراید رو چرم‌طبیعی کار کنیم که دنیا غصه بخوره