خانهاخبار
جنسیس Essentia سال 2021 از راه می‌رسد؟

جنسیس Essentia سال 2021 از راه می‌رسد؟

جنسیس Essentia یکی از خودروهای مفهومی این برند کره‌ای بوده که بر اساس گفته‌های مدیر عامل آن، انتظار می‌رود سال 2021 وارد بازار شود.
۱۳۹۸/۲/۳

سالانه خودروهای مفهومی زیادی از سوی شرکت‌های مختلف معرفی می‌شوند. در حالی که تعدادی از آن‌ها به ویژگی‌های شگفت‌انگیزی مجهز شده‌اند و طراحی جذابی دارند، برای همیشه به فراموشی سپرده می‌شوند. در این میان، برخی در نمونه تجاری وارد بازار می‌شوند. در نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از خودروی مفهومی جذاب جنسیس Essentia بودیم.

امسال در نمایشگاه خودروی نیویورک، مدیر عامل جنسیس به این موضوع اشاره کرد که این خودروی مفهومی فوق‌العاده وارد خط تولید می‌شود. آقای Manfred Fitzgerald در مصاحبه با مجله استرالیایی Motoring خبر از شروع فروش اولین خودروی تمام برقی جنسیس در سال 2021 داد. در حالی که مدیر عامل جنسیس در رابطه با این موضوع که کدام محصول به عنوان اولین خودروی تمام برقی جنسیس وارد بازار می‌شود، واکنش قابل توجهی از خود نشان نداد، به این موضوع اشاره کرد که این محصول Mint نیست. این شرکت در نمایشگاه امسال از خودروی مفهومی Mint رونمایی کرد.

image

در اواخر سال جاری میلادی به صورت رسمی با اولین خودروی شاسی بلند جنسیس، GV80 ملاقات می‌کنیم. مدیر عامل جنسیس در مصاحبه خود به این موضوع اشاره کرد که پس از این خودروی SUV، محصول آینده جنسیس بر اساس پلتفرم تمام الکتریکی این برند توسعه پیدا می‌کند. به نظر می‌رسد این خودرو، جنسیس Essentia است. معاون ریاست جنسیس در پاسخ به سوال در رابطه با آینده این خودروی مفهومی، پاسخ جالبی داده است. این پاسخ به شرح زیر است:

ما در رابطه با هر اقدامی که انجام می‌دهیم، جدی هستیم. معمولا در صنعت خودرو، محصولات مفهومی عمر بسیار کوتاهی دارند. آن‌ها در یک نمایشگاه معرفی و توجهات زیادی را جذب خود می‌کنند و سپس برای همیشه کنار می‌روند. ما چنین رفتاری با محصولات مفهومی خود نخواهیم داشت. ما توجه ویژه‌ای به خودروی مفهومی داریم که سال گذشته در نمایشگاه خودروی نیویورک در معرض دید عموم قرار دادیم. در زمان مناسب، اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر می‌کنیم.

در رابطه با این خودروی کوپه مفهومی اطلاعات کمی موجود است. این خودرو به چندین موتور برقی مجهز می‌شود که البته قدرت تولیدی آن‌ها مشخص نشده است؛ با این حال قدرت تولیدی آن‌ها به گونه‌ای بوده که شتابی برابر با 3 ثانیه را برای آن به همراه دارد. سال گذشته مدیر بخش طراحی جنسیس به این موضوع اشاره کرده بود که نمونه تولیدی این خودرو به درب‌های پروانه‌ای مجهز نمی‌شود.

image

در صورتی که جنسیس تصمیم به تولید خودروی Essentia بگیرد، مسلما آن را با قیمت بالایی به فروش می‌رساند. مدیر عامل جنسیس در مصاحبه خود به این موضوع اشاره کرده که نمونه تولیدی این خودرو، گران‌ترین محصول تولیدی این برند لقب می‌گیرد و در تعداد محدودی به فروش می‌رسد. آقای Fitzgerald علاقه زیادی به این خودروی مفهومی دارد و همچنین خودروی کانسپت Mint نیز مورد علاقه اوست. انتظار می‌رود هر دو محصول مفهومی این برند کره‌ای در آینده وارد خط تولید شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)