خانهاخبار
شایعات از تجهیز Moto Z4 به اسنپدراگون 675 و دوربین 48 مگاپیکسلی خبر می‌دهند

شایعات از تجهیز Moto Z4 به اسنپدراگون 675 و دوربین 48 مگاپیکسلی خبر می‌دهند

طبق شایعات جدید Moto Z4 به پردازنده اسنپدراگون 675 و دوربین عقب 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این پردازنده ضعیف‌تر از پرچمداران فعلی است و می‌تواند موبایل مذکور را در دسته تلفن‌های میان‌رده قرار دهد.
۱۳۹۸/۲/۱

اخیرا شایعه جدیدی منتشر شده که از تجهیز موتورولا موتو Z4 با تراشه اسنپدراگون ۶۷۵ خبر می‌دهد. قبلا در شایعات گفته شده بود که این تلفن هوشمند، با اسم رمزی موتورولا اودین، احتمالا مثل گلکسی اس ۱۰ از اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده خواهد کرد، ولی این شایعه نظر متفاوتی دارد.

حالا عده‌ای معتقدند که این شایعه می‌تواند به موتو Z4 پلی اشاره داشته باشد که دستگاهی در دسته تلفن‌های میان‌رده است. اما مشکلی که این‌جا وجود دارد این است که در این شایعه جدید گفته شده که دستگاه مذکور نمایشگری ۶.۴ اینچی خواهد داشت، در حالی که قبلا گفته می‌شد موتو Z4 پلی نمایشگری ۶.۲۲ اینچی داشته باشد.

اگر این تلفن هوشمند همان موتو Z4 باشد، با توجه به قرارگیری آن در دسته تلفن‌های میان‌رده و احتمالا عدم پشتیبانی از شبکه 5G بعید است که کاربران اقبال مناسبی نسبت به آن نشان دهند. نسل قبلی این دستگاه موتو Z3 بود که از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده می‌کرد، اما به لطف طراحی ماژولار خود می‌توانست از شبکه 5G بهره‌مند شود.

حالا سوال این است که آیا سرعت مودم اسنپدراگون ۶۷۵ می‌تواند با سرعت مودم اسنپدراگون ۸۳۵ رقابت کند؟ پاسخ کوآلکام به این سوال بسیار واضح است. این شرکت می‌گوید سرعت شبکه LTE در حداکثر توان خود در اسنپدراگون ۶۷۵ حدود ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه است، در حالی که سرعت اسنپدراگون ۸۳۵ حدود ۱ گیگابیت بر ثانیه خواهد بود.

سوای از بحث پردازنده، در این شایعه گفته شده که موتو Z4 و موتو Z4 پلی هر دو از دوربین عقب ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. دوربین سلفی موتو Z4 سنسوری ۲۵ مگاپیکسلی خواهد داشت ولی هنوز صحبتی درباره دوربین سلفی موتو Z4 پلی به میان نیامده است. با این حساب، میزان ارتقای این دوربین سلفی نسبت به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی موتو Z3 بسیار قابل ملاحظه خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)