خانهاخبار
آپدیت جدید سامسونگ عملکرد حسگر اثر انگشت گلکسی S10 و +S10 را بهبود می‌بخشد

آپدیت جدید سامسونگ عملکرد حسگر اثر انگشت گلکسی S10 و +S10 را بهبود می‌بخشد

سامسونگ به تازگی آپدیتی برای دو پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس منتشر کرده که عملکرد حسگر اثر انگشت التراسونیک این دو دستگاه را بهبود می‌بخشد.
۱۳۹۸/۱/۲۴

سامسونگ آپدیت جدیدی برای گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر کرده که عملکرد حسگر اثر انگشت این دستگاه‌ها را بهبود می‌بخشد.

این آپدیت که از طریق فروشگاه Galaxy Store انتشار یافته دیروز عرضه شد و عرضه آن از طریق نوتیفیکیشنی بر روی صفحه به اطلاع کاربر رسید. اندازه این آپدیت ۶.۹ مگابایت است و نصب آن نیازی به راه‌اندازی مجدد دستگاه ندارد.

در بخش یادداشت‌های این آپدیت اطلاعات زیادی ارائه نشده اما در نوتیفیکیشن مربوطه گفته شده که این آپدیت وصله‌ای امنیتی برای حسگر اثر انگشت دستگاه است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این آپدیت فقط مخصوص دو عضو بزرگ‌تر پرچمداران جدید سامسونگ است و گلکسی اس ۱۰ ای آن را دریافت نکرده است. این اتفاق احتمالا دلیل بسیار ساده‌ای دارد، چون گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس حسگر اثر انگشت التراسونیک دارند در حالی که گلکسی اس ۱۰ ای از یک حسگر خازنی استاندارد استفاده می‌کند.

علی‌رغم پایین بودن حجم این آپدیت، تاثیر آن کاملا مشهود است، چرا که تا پیش از نصب این آپدیت حسگر اثر انگشت کند و غیرقابل اعتماد بود، اما پس از نصب آپدیت عملکرد آن تقریبا آنی شده و با اعتمادپذیری بیشتری عمل می‌کند. البته سرعت عمل این حسگر هنوز به پای حسگر گلکسی اس ۱۰ ای نمی‌رسد، ولی باز هم خیلی بهتر از حسگرهای اپتیکال سایر تلفن‌های هوشمند عمل می‌کند.

هفته گذشته گزارشی منتشر شده بود که از چگونگی فریب دادن حسگر اثر انگشت گلکسی اس ۱۰ خبر می‌داد، حالا این سوال پیش آمده که آیا این آپدیت می‌تواند مشکل مذکور را برطرف کند یا نه. فعلا پاسخی برای این سوال وجود ندارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Fazel

۱۳۹۸/۱/۲۵
اين آپديتو بايد براي A50 هم بفرسته...