خانهاخبار
با همکاری آبرامز و بازی جولین مور سریالی از رمان Lisey’s Story برای اپل ساخته می‌شود

با همکاری آبرامز و بازی جولین مور سریالی از رمان Lisey’s Story برای اپل ساخته می‌شود

اپل قرار است در سومین همکاری مشترک با جی.جی. آبرامز از روی رمان Lisey’s Story سریالی با بازی جولین مور بسازد. این سریال هشت قسمت خواهد داشت که فیلم‌نامه همه آن‌ها توسط استفن کینگ نوشته می‌شود.
۱۳۹۸/۱/۲۰

جی.جی. آبرامز و تیم تولید او که با نام Bad Robot شناخته می‌شود قرار بود دو مجموعه تلویزیونی برای سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس بسازند، اما حالا طبق خبرها به نظر می‌رسد که آن‌ها برای ساخت یک مجموعه دیگر به اپل چراغ سبز نشان داده‌اند. این مجموعه قرار است از روی رمان «داستان لیسی» (Lisey’s Story) نوشته استفن کینگ ساخته شود و نقش اصلی آن را جولین مور بازی خواهد کرد. علاوه بر این، فیلم‌نامه تمام هشت قسمت این سریال توسط خود کینگ نوشته می‌شود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، مور که پیش از این برنده جایزه اسکار شده بود در نقش شخصیتی به نام لیسی ظاهر خواهد شد. این سریال تریلری عمیقا شخصی است که داستان زندگی لیسی، دو سال پس از مرگ همسرش، را روایت می‌کند. در این اثنا اتفاقاتی برای لیسی رخ می‌دهد که او را با واقعیت‌هایی فراموش‌شده درباره همسرش مواجه می‌کند.

مطمئنا حضور چهره‌های سرشناسی مثل مور و آبرامز در این پروژه مایه خوشحالی است، اما مهم‌ترین نکته درباره این سریال حضور خود کینگ آن هم نه فقط به عنوان تهیه‌کننده اجرایی بلکه به عنوان فیلم‌نامه‌نویس این مجموعه است. کینگ از زمان نگارش مجموعه Under the Dome دیگر برای مجموعه‌های تلویزیونی فیلم‌نامه‌نویسی نکرده، اما مطمئنا بسیاری از طرفداران آثار او چشم به راه اثری این چنین شخصی از کینگ خواهند بود.

image

سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس هنوز رسما آغاز به کار نکرده، اما به نظر می‌رسد که روابط این شرکت با آبرامز تحت شرایط بسیار خوبی در حال پیشروی است. «داستان لیسی» پس از Little Voice و My Glory Was I Had Such Friends سومین اثر تیم تولید بد ربات برای اپل خواهد بود.

آبرامز و کینگ پیش از این در سریال 11.23.63 و Castle Rock با یکدیگر همکاری کرده بودند، اما Lisey’s Story می‌تواند شاخص‌ترین همکاری مشترک آن‌ها با یکدیگر باشد. مور نیز قبلا در چند اثر تلویزیونی از جمله Inside Amy Schumer و Difficult People و 30Rock حضور یافته بود ولی این مجموعه نخستین سریالی خواهد بود که پس از As the World Turns دوباره از او به عنوان نقش اصلی استفاده می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)