خانهاخبار
سامسونگ چین رویداد 21 فروردین را تایید کرد؛ احتمال معرفی گلکسی A70 و A60

سامسونگ چین رویداد 21 فروردین را تایید کرد؛ احتمال معرفی گلکسی A70 و A60

اکانت رسمی سامسونگ چین در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که این شرکت می‌خواهد در تاریخ 21 فروردین رویدادی برای معرفی محصولات خود برگزار کند. انتظار می‌رود که گلکسی A70 و A60 در این رویداد معرفی شوند.
۱۳۹۸/۱/۱۹

اکانت شعبه چینی سامسونگ از طریق شبکه اجتماعی Weibo تایید کرد که این شرکت می‌خواهد در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین) رویدادی عمومی برگزار کند. از دیروز تا به حال دو تیزر درباره این رویداد منتشر شده، اما در هیچ یک از این ویدیوها اثری از نام دستگاه‌هایی که قرار است چهارشنبه این هفته معرفی شود وجود ندارد.

با توجه به این که در انتهای ماه گذشته میلادی دو دستگاه SM-A6060 و SM-A7050 در مرجع ارتباطات چین یعنی TENAA ثبت شده بود، اکنون گفته می‌شود که در این رویداد باید منتظر معرفی گلکسی A60 و گلکسی A70 باشیم.

مشخصات و قیمت گلکسی A70

image

گلکسی A70 پیش از این در کره جنوبی معرفی شده بود. اگرچه تمام مشخصات این دستگاه تایید شده ولی هنوز هیچ قیمتی برای آن در اختیار نداریم. گلکسی A70 از نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع AMOLED با طراحی Infinity-U استفاده می‌کند. کیفیت این پنل فول اچ‌دی+ و رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. این دستگاه در دو مدل با ۶ یا ۸ گیگ رم به بازار می‌آید و اسنپدراگون ۶۷۰ دارد. علاوه بر این، ظرفیت داخلی هر دو مدل آن ۱۲۸ گیگابایت است.

دوربین سلفی گلکسی A70 سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی است، اما دوربین عقب آن سه سنسور ۳۲ + ۸ + ۵ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه که دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای است، به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری مجهز شده که از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

به گفته یکی از افشاگران معروف فضای آنلاین، قیمت گلکسی A70 برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی ۴۴۶ دلار و برای مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی ۴۹۱ دلار است. بر اساس اطلاعات TENAA این تلفن هوشمند در رنگ‌های سیاه، آبی، نارنجی و سفید به بازار چین می‌رود.

مشخصات گلکسی A60

image

سامسونگ هنوز گلکسی A60 را در هیچ بازاری معرفی نکرده است. بر اساس تاییدیه‌های TENAA این تلفن هوشمند برای نخستین بار در تاریخ ۱۰ آوریل در چین معرفی می‌شود. طبق شنیده‌ها، A60 نسخه ارزان‌تر گلکسی A8s است که در ماه دسامبر ۲۰۱۸ در چین به بازار آمد. در تصاویر TENAA هم می‌توانیم ببینیم که گلکسی A60 مثل A8s دارای طراحی حفره‌ای است.

طبق اطلاعات TENAA، گلکسی A60 نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع AMOLED دارد که دارای کیفیت فول اچ‌دی+ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است. این دستگاه پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و رمی ۶ گیگابایتی دارد که انرژی آن از طریق یک باتری ۳۴۱۰ میلی آمپری تامین می‌شود. گلکسی A60 به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای مجهز شده و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

دوربین عقب این تلفن هوشمند از سه سنسور ۱۶ + ۸ + ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن نیز سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی است. A60 در سه رنگ سیاه، آبی و نارنجی به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

خلیل

۱۳۹۸/۱/۲۰
قابل توجه دوستان رزولوشن صفحه A70 به صورت 2400×1080 هست یعنی بیشتر از پرچمدار بعضی شرکتهای پرمدعای چینی با قیمت 1100دلاریشون هست !!!