خانهاخبار
احتمال معرفی زودهنگام وان پلاس 7؛ قیمت 6T حدود 60 دلار کاهش یافت

احتمال معرفی زودهنگام وان پلاس 7؛ قیمت 6T حدود 60 دلار کاهش یافت

وان پلاس به‌تازگی قیمت همه مدل‌های تلفن هوشمند وان پلاس 6T را حداقل حدود 60 دلار کاهش داده تا احتمالا انبارهای خود را برای معرفی قریب‌الوقوع وان پلاس 7 آماده کند.
۱۳۹۸/۱/۱۹

وان پلاس 6T در آخرین سه‌ماهه سال ۲۰۱۸ در چند منطقه از جمله چین معرفی شد. مدل پایه این دستگاه با قیمت ۵۰۶ دلار به بازار خانگی این شرکت یعنی چین رفت. حالا امروز وان پلاس اعلام کرده که حداقل حدود ۶۰ دلار از قیمت همه مدل‌های این دستگاه کم کرده است. احتمال داده می‌شود که این تصمیم به منظور تخلیه موجودی فعلی وان پلاس 6T اتخاذ شده باشد تا فضا برای معرفی وان پلاس 7 آماده شود.

با این افت قیمت، مدل ۶ + ۱۲۸ گیگ این دستگاه که قبلا ۵۰۶ دلار بود حالا به قیمت ۳۴۲ دلار به فروش می‌رسد. مدل ۸ + ۱۲۸ گیگ که پیش از این ۵۳۸ دلار قیمت داشت، اکنون ۴۷۶ دلار قیمت‌گذاری شده و مدل ۸ + ۲۵۶ گیگ هم که قبلا قیمتی معادل ۵۹۵ دلار داشت، حالا به قیمت ۵۳۸ دلار به فروش می‌رسد.

image

وان پلاس 6T نمایشگری ۶.۴۱ اینچی از نوع Optic AMOLED دارد که دارای ناچ قطره‌ای است. رزولوشن این صفحه ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نسبت تصویر آن هم ۱۹.۵:۹ است و گوریلا گلس ۶ از آن محافظت می‌کند. این تلفن هوشمند به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ و رابط کاربری OxygenOS 9.0.5 مجهز است که مبتنی بر اندروید ۹ پای ساخته شده است.

دوربین دوگانه این دستگاه از دو سنسور ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی تشکیل شده و در بخش سلفی هم یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این دستگاه فاقد اسلات microSD و جک ۳.۵ میلی متری هدفون است.

وان پلاس 6 در ماه مه ۲۰۱۸ معرفی شده بود. به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود که وان پلاس 7 نیز در همین ماه یا ابتدای ماه ژوئن معرفی شود. هنوز اطلاعات زیادی درباره مشخصات این دستگاه افشا نشده، اما می‌دانیم که پردازنده این تلفن هوشمند اسنپدراگون ۸۵۵ خواهد بود.

چندی قبل رندرهایی از وان پلاس 7 منتشر شده بود که از وجود دوربین سه‌گانه روی این دستگاه خبر می‌داد. علاوه بر این، خبری از ناچ نبود و احتمالا به جای آن دوربین به صورت پاپ‌آپ در دستگاه قرار داده شده است. انتظار داریم که پرچمدار جدید وان پلاس در سه رنگ زرد مشکی، بنفش مشکی و خاکستری فیروزه‌ای به بازار بیاید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)