خانهاخبار
گوگل اسیستنت دستخوش تغییرات جذابی شد

گوگل اسیستنت دستخوش تغییرات جذابی شد

دستیار صوتی اختصاصی گوگل موسوم به گوگل اسیستنت از امروز تغییرات جذابی خواهد داشت تا اطلاعات آن به شکلی واضح‌تر و خواناتر در اختیار کاربران قرار بگیرد.
۱۳۹۸/۱/۱۷

گوگل امروز اعلام کرد که تغییراتی را در سیستم کمک‌رسان مجازی گوگل اسیستنت اعمال کرده است. این شرکت می‌گوید این تغییرات به کاربران اندروید کمک می‌کند تا پاسخ بصری بهتری دریافت کرده و در نگاه اول اطلاعات کامل‌تری داشته باشند. با این آپدیت، حالا اگر از گوگل اسیستنت اطلاعات خاصی بخواهید، اطلاعات مورد نظر خود را به شکل کارتی مشاهده خواهید کرد که خوانایی بسیار بیشتری دارد.

پاسخ برخی از سوالاتی که از گوگل اسیستنت پرسیده می‌شود از لینک‌هایی داده می‌شود که به منابع آنلاین وصل هستند. در این شرایط، گوگل اسیستنت فهرست کامل نتایج جستجو را از اینترنت به شما نشان می‌دهد. پس همان تبلیغاتی که معمولا در نتایج گوگل مشاهده می‌کنید، این‌جا هم نشان داده خواهد شد. حالا این لینک‌ها به جای نمایش افقی به صورت عمودی نشان داده می‌شوند. این حالت به شما اجازه می‌دهد آن‌ها را در یک نگاه بهتر ببینید. بسته به اطلاعاتی که از گوگل اسیستنت می‌خواهید، دسترسی‌های خاصی به برخی ابزارها مثل ماشین حساب یا ابزارهای مختلف سنجش در اختیار دستگاه قرار می‌گیرد. در کنار این‌ها، رابط کاربری جدیدی ساخته شده که برای برخی از دسته‌بندی‌ها استفاده می‌شود. به این ترتیب نمایش نتایج نسبت به حالتی که صرفا یک فهرست نشان داده می‌شد خیلی بهتر شده است.

image

تا پیش از اضافه شدن قابلیت‌های «نتایج غنی» به گوگل اسیستنت، کسی که مثلا می‌خواست قیمت سهام یک شرکت را بداند اطلاعات مربوط به نام سهم، نماد آن، بازاری که سهم در آن معامله می‌شود، آخرین قیمت معامله، خالص تغییرات، درصد تغییرات روزانه (صعود به رنگ سبز و نزول به رنگ قرمز) و تاریخ آخرین معامله را دریافت می‌کرد. حالا با این آپدیت، همان اطلاعات به شکلی خواناتر نمایش داده می‌شود. داده‌های مربوط به آخرین معامله و خالص تغییرات با فرمتی بزرگ‌تر نمایش می‌یابد، و نموداری از فعالیت سهم دیده می‌شود که آخرین نوسانات آن را به تصویر می‌کشد. علاوه بر این، گوگل اسیستنت گزینه‌ای در اختیارتان می‌گذارد تا به طور خودکار و روزانه بتوانید این اطلاعات را دریافت کنید.

اگر از گوگل اسیستنت اطلاعات مربوط به یک سهم را پرسیدید و متوجه شدید که تغییری اتفاق نیفتاده، باید کمی صبر کنید تا تغییرات در دستگاه شما اعمال شود. البته فراموش نکنید که همیشه اپلیکیشن‌های خود را به‌روز نگه دارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)