خانهاخبار
وبسایت رسمی گوگل نام پیکسل 3a را تایید کرد

وبسایت رسمی گوگل نام پیکسل 3a را تایید کرد

صبح امروز صفحه محصولات وبسایت گوگل به‌روز شد تا تلفن هوشمند میان‌رده‌ای از خانواده پیکسل 3 به آن اضافه شود. نام این دستگاه پیکسل 3a است و احتمالا خیلی زود باید منتظر معرفی آن باشیم.
۱۳۹۸/۱/۱۷

حدود یک هفته پیش، یکی از مدیران گوگل در توئیتر خود از عکاسی با موبایلی خبر داد که اجازه انتشار تصاویر آن را نداشت. حالا صفحه محصولات وبسایت گوگل به‌روز شده تا از نسخه لایت پرچمدار فعلی این شرکت، یعنی پیکسل ۳، پرده‌برداری کند. با توجه به شواهد ظاهرا باید بپذیریم که نام این دستگاه پیکسل 3a است.

اگرچه در حال حاضر صفحه مذکور از دسترس خارج شده و دیگر نمی‌توانید نام این تلفن هوشمند جدید را در آن ببینید، ولی همان مدت کوتاه کافی بود تا کاربران متوجه نام رسمی این گوشی را پیدا کنند.

image

با توجه به اطلاعات و شایعاتی که تاکنون منتشر شده، انتظار می‌رود که این دستگاه در دو مدل با نمایشگرهای ۵.۶ و ۶.۰ اینچی از نوع OLED و دارای رزولوشن 1080p باشد. پردازنده هر دو مدل اسنپدراگون ۶۷۰ و دوربین عقب آن‌ها ۱۲ مگاپیکسل است. بر اساس تصاویر لو رفته از پیکسل 3a احتمالا یکی از این دو گوشی جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد. پیش از این نیز نام پیکسل 3a ایکس ال را در کد نسخه بتای اندروید Q دیده بودیم.

نکته جالب توجه درباره اتفاقی که افتاده این است که تلفن هوشمند مذکور در بخش «تلفن‌های میان‌سالی» قرار گرفته، بنابراین احتمالا لازم نیست تا اکتبر صبر کنیم تا بتوانیم عرضه این دستگاه را ببینیم. شاید خیلی زودتر، یعنی در کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O، شاهد معرفی این دو دستگاه باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)