خانهاخبار
آپدیت جدید Google Photos عکس گرفتن از رسیدها و برگه‌ها را آسان‌تر می‌کند

آپدیت جدید Google Photos عکس گرفتن از رسیدها و برگه‌ها را آسان‌تر می‌کند

آپدیت جدیدی که برای اپلیکیشن Google Photos منتشر شده با اصلاح و برش خودکار تصاویر مربوط به رسیدها و برگه‌ها به کاربر کمک می‌کند تا صرفه‌جویی بیشتری در زمان خود داشته باشد.
۱۳۹۸/۱/۱۲

Google Photos اپلیکیشن محبوب ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری تصاویر گوگل است که به تازگی آپدیت کوچک اما نسبتا مهمی دریافت کرده که با کمک آن می‌توانید به راحتی از هر رسید یا برگه‌ای عکس بگیرید. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

تاکنون هرگاه می‌خواستید از رسید یا برگه‌ای عکس بگیرید و فقط تصویر خود صفحه را ذخیره می‌کردید، مجبور بودید شخصا دست به کار شده و آن را برش بدهید. البته انجام این کار با کمک ابزارهایی که توسط اپ Google Photos فراهم شده بسیار راحت است، اما به هر حال زمان بیشتری می‌طلبد.

حالا قابلیتی به Google Photos اضافه شده که باعث می‌شود تصاویر مربوط به رسیدها و برگه‌ها به طور خودکار برش بخورند. گوگل اعلام کرده که این آپدیت به‌تازگی منتشر شده و به زودی در دسترس تمامی کاربران اندروید قرار می‌گیرد.

به این ترتیب، هر زمان که عکس یک برگه یا رسید را می‌گیرید، پیشنهاد برش روی صفحه ظاهرا می‌شود تا پس‌زمینه تصویر یا گوشه‌های اضافه از آن حذف شود. این کار تماما به صورت خودکار انجام می‌شود، بنابراین فقط کافی است روی Crop & Adjust تپ کنید تا خروجی را دریافت نمایید.

البته طبیعتا اگر از خروجی کار راضی نبودید یا می‌خواستید تغییرات بیشتری در آن اعمال کنید، می‌توانید از همان گزینه‌های قبلی کمک بگیرید. اما برای کسانی که صرفا به دنبال چرخاندن عکس در جهت صحیح و حذف بخش‌های اضافه هستند، این قابلیت باعث صرفه‌جویی زیادی در زمان آن‌ها خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۱/۱۵
عکس چ ربطی ب نوشته داره؟!