خانهاخبار
اپل بابت مشکل کیبورد مک بوک از کاربران عذرخواهی کرد

اپل بابت مشکل کیبورد مک بوک از کاربران عذرخواهی کرد

اپل بالاخره مجبور شد به خاطر مشکلاتی که در نسل سوم کیبورد پروانه‌ای مکبوک وجود دارد از مشتریان خود عذرخواهی کند.
۱۳۹۸/۱/۹

اپل روز چهارشنبه اذعان کرد که بعضی از دارندگان مک‌بوک در استفاده از کیبورد پروانه‌ای جدید این شرکت به مشکل خورده‌اند، اما در عین حال اظهار داشت که اکثر کاربران مشکلی ندارند. یکی از سخنگویان این شرکت در ایمیلی در توضیح این مسئله گفت:

ما می‌دانیم که تعداد کمی از کاربران با نسل سوم کیبورد پروانه‌ای ما به مشکل برخورده‌اند و از این بابت متاسفیم. [با این حال] اکثر کاربران نوت‌بوک‌های اپل تجربه کاربری مثبتی را سپری می‌کنند.

خبرگزاری وال استریت ژورنال روز چهارشنبه در مطلبی به تشریح این مشکل پرداخت، مشکلی که باعث می‌شود دکمه‌های R و E کار نکند یا با فشار دادن آن‌ها حروف مربوطه دو بار تایپ شود. در این مقاله برای درک بهتر موضوع سوئیچ‌هایی قرار داده شد تا کاربران بتوانند وضعیت را به درستی درک کنند.

اپل مک‌بوک پرو ۲۰۱۸ را با ادعای کیبوردی مقاوم در برابر گردوغبار روانه بازار کرد و همین باعث شد که خیلی‌ها برای تهیه این کیبورد مشتاق و هیجان‌زده شوند.

در ماه مه سال گذشته، در دو پرونده جداگانه از اپل به خاطر مشکل سوئیچ پروانه که در سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود شکایت به عمل آمد. این کلیدها طراحی شده بودند تا مانع از ورود گردوغبار و کثیفی به داخل دستگاه و از کار انداختن سوئیچ پروانه شوند، اما بر اساس کیفرخواست مدعی، این سازوکار وظیفه خود را به درستی انجام نداده بود.

حالا اپل روز چهارشنبه اعلام کرده که هر کسی که با چنین مشکلاتی مواجه شده باید با AppleCare تماس بگیرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)