خانهاخبار
هوآوی دو ساعت هوشمند Watch GT Active و Watch GT Elegant را معرفی کرد

هوآوی دو ساعت هوشمند Watch GT Active و Watch GT Elegant را معرفی کرد

امروز در کنار پرچمداران جدید هوآوی از دو ساعت هوشمند جدید به نام‌های Watch GT Active و Watch GT Elegant رونمایی شد. این دو دستگاه عضوی از خانواده ساعت‌های Watch GT هوآوی هستند.
۱۳۹۸/۱/۶

همان طور که انتظار می‌رفت هوآوی در کنار معرفی تلفن‌های هوشمند سری P30، از ساعت‌های هوشمند جدید Watch GT هم رونمایی کرد: Watch GT Active و Watch GT Elegant. این دو دستگاه شاید آن قدرها هوشمند به نظر نرسند، اما چنان باتری قدرتمندی دارند که آن‌ها را به یکی از گزینه‌های مناسب موجود در بازار تبدیل می‌کند.

این دو محصول جدید در مقایسه با مدل‌های قبلی Watch GT طراحی نسبتا متفاوتی دارند. Watch GT Active مبتنی بر همان زبان طراحی ساخته شده و صرفا تغییراتی در بدنه و رنگ بندهای آن اعمال گشته، اما هنوز عمر باتری ۲ هفته‌ای خود را حفظ کرده است.

هوآوی می‌گوید Watch GT Active دارای قابلیت مشاهده ضربان قلب است و اگر در هفته ۹۰ دقیقه در هنگام ورزش از آن استفاده کنید می‌تواند تا ۲ هفته دوام بیاورد. علاوه بر این، حالت جدیدی به این ساعت اضافه شده که به زودی به همه مدل‌های Watch GT اضافه می‌شود و امکان ردیابی مسابقات ورزش‌های سه‌گانه را برای کاربران فراهم می‌کند.

مدل دوم این ساعت Watch GT Elegant است. این دستگاه به جای بدنه ۴۶ میلی متری از بدنه ۴۲ میلی متری استفاده می‌کند که همین باعث کوچک‌تر شدن باتری و کاهش عمر آن به اندازه ۷ روز شده است. ولی نکته جذاب مدلی با حاشیه سرامیکی است که از ویژگی‌ها و قابلیت‌های سایر مدل‌های Watch GT پشتیبانی می‌کند.

Watch GT Active به قیمت ۲۴۹ دلار و Watch GT Elegant به قیمت ۲۲۹ دلار وارد بازار خواهند شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)