خانهاخبار
سرویس استریم ویدیویی +Apple TV معرفی شد

سرویس استریم ویدیویی +Apple TV معرفی شد

اپل در خلال رویداد ویژه امشب خود از سرویس استریم ویدیویی تازه‌ای به نام +Apple TV رونمایی کرد که قرار است میزبان سریال‌ها و فیلم‌های اوریجینال بسیاری از چهره‌های سرشناس باشد.
۱۳۹۸/۱/۵

پس از ماه‌ها خبر و شایعه درباره برنامه‌های تلویزیونی، سریال‌ها و فیلم‌های مختلف، اپل بالاخره رسما از سرویس استریم ویدیویی خود با نام +Apple TV رونمایی کرد، سرویسی که قرار است محتواهای اوریجینال زیادی داشته باشد.

تیم کوک، مدیر عامل این شرکت، در مراسم امروز از جیمی ارلیخت و زک ون امبرگ دعوت کرد تا به روی سن بیایند و درباره این سرویس صحبت کنند. این دو نفر پیش از این تا سال ۲۰۱۷ در بخش Sony Television کار می‌کردند.

image

آن‌ها ضمن معرفی این سرویس ویدیویی را به نمایش گذاشتند که چهره‌های سرشناسی نظیر جی.جی. آبرامز، ام. نایت شیامالان، ران هاوارد، سوفیا کاپولا، استیون اسپیلبرگ و چند نفر دیگر در آن به صحبت درباره سرویس جدید اپل پرداختند.

پس از اتمام این ویدیو، استیون اسپیلبرگ روی صحنه آمد و اپل را به عنوان محلی مورد خطاب قرار داد که تصور و فناوری در آن به یکدیگر ملحق می‌شوند. او سپس از سریال Amazing Stories حرف زد که قرار است در این سرویس برای اپل ساخته شود.

به دنبال اسپیلبرگ، جنیفر انیستون، ریس ویترسپون و استیو کارل روی صحنه آمدند تا درباره سریالی که قرار است با نام The Morning Show برای اپل ساخته شود صحبت کنند. ویترسپون و انیستون در کنار کارل نقش‌های اصلی این سریال را ایفا می‌کنند. در حال حاضر اطلاعاتی درباره تاریخ انتشار این سریال در دست نیست.

سپس جیسون موموآ و تینا لیفورد روی صحنه آمدند تا درباره سرویس See حرف بزنند. فیلمنامه این سریال توسط استیو نایت نوشته و تحت عنوان درامی جهان‌ساز معرفی شده است.

نفر بعدی که روی صحنه آمد کمیل نانجیانی بود. او و امیلی وی. گوردون مشغول ساخت سریالی به نام Little America برای اپل تی وی پلاس هستند. این سریال با الهام از داستان‌های واقعی مهاجران در آمریکا ساخته می‌شود.

علاوه بر اسامی بالا چهره‌های مشهور بسیاری قرار است با اپل همکاری داشته و برای این شرکت محتواهای اوریجینال بسازند. خیلی از این پروژه‌ها در حال حاضر در دست تولید قرارداد و خیلی‌ها برای تاریخی در آینده ساخته خواهد شد. 

این سرویس پاییز امسال عرضه می‌شود ولی هزینه اشتراک آن که البته بدون تبلیغات اضافه خواهد بود هنوز مشخص نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)