خانهاخبار
سرویس خبری +Apple News معرفی شد

سرویس خبری +Apple News معرفی شد

اپل در رویداد ویژه خود از سرویس خبری +Apple News رونمایی کرد. این سرویس اشتراکی به شما اجازه می‌دهد در ازای پرداخت حق اشتراک ماهانه به مجموعه‌ای از روزنامه‌ها و مجلات دسترسی داشته باشید.
۱۳۹۸/۱/۵

بالاخره در رویداد ویژه اپل از سرویس خبری این شرکت رونمایی شد. این سرویس روزنامه‌ها و مجلات پریمیوم را به ازای مبلغ ماهانه ۹.۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نام این سرویس +Apple News است و از امروز با انتشار آپدیت‌های جدید iOS و macOS در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با پرداخت ۹.۹۹ دلار می‌توانید از اشتراک خود همراه با حداکثر ۶ نفر از اعضای خانواده‌تان استفاده کنید.

این سرویس مستقیما در اپلیکیشن News پیاده‌سازی شده و مجلاتی نظیر نشنال جئوگرافی، Popular Science، نیویورکر، Vouge، رولینگ استونز و غیره را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

اپل می‌گوید هر ماه در اپلیکیشن خبری این شرکت بیش از ۵ میلیارد مقاله خوانده می‌شود، و آن‌ها از این حیث برترین اپلیکیشن خبری دنیا را در اختیار دارند. آن‌ها می‌گویند سرویسشان با تمرکز بر کیفیت اخبار به مقابله با روش‌های کاذب جذب کلیک می‌پردازد.

مشترکان +Apple News می‌توانند به مطالب فعلی و قدیمی دسترسی داشته و مقاله‌های مورد نظر خود را از مجلاتی چون The Atlantic, Better Homes & Gardens, Bon Appétit, Condé Nast Traveler, ELLE, Entertainment Weekly, ESPN The Magazine, Esquire, Food & Wine, Good Housekeeping, GQ, Health, InStyle, Martha Stewart Living, National Geographic, New York Magazine, The New Yorker, O, The Oprah Magazine, Parents, People, Real Simple, Rolling Stone, Runner’s World, Sports Illustrated, TIME, Travel + Leisure, Vanity Fair, Vogue, WIRED  و Woman’s Day پیدا کنند.

رابط کاربری این برنامه به‌روز شده تا با سبک نوشتاری مجلات سازگاری بیشتری داشته باشد. این اپلیکیشن جدیدترین اخبار و محتواها را به نمایش در می‌آورد. کاربران هنگام مطالعه مجلات می‌توانند مستقیما به سراغ قسمت خاصی از آن بروند یا بخش‌های مختلف مجله را به خواست خود مرور کنند.

در این نسخه زبانه‌ای تحت عنوان +News به این برنامه اضافه شده که همه مجلات در آن موجود است. مقالات و مجلات اصلی این بخش توسط سردبیران اپل انتخاب می‌شوند.

مجلات می‌توانند چیدمان خاصی برای آیفون و آیپد داشته باشند و قرار نیست شبیه اسکن خشکی از یک مجله کاغذی به نظر برسند. البته هنوز معلوم نیست که چه تعداد از ۳۰۰ مجله‌ای که قرار است در این اپلیکیشن حضور داشته باشند این ویژگی‌ها را به کاربران ارائه خواهند کرد.

اپل نیوز پلاس از امروز به همراه یک دوره آزمایشی یک ماهه در آمریکا و کانادا در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به زودی قرار است شاهد عرضه این سرویس در بریتانیا و استرالیا باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سیاوش

۱۳۹۸/۱/۵
از فردا اپل برای نفس کشیدنم از کاربراش پول میگیره