خانهاخبار
نسخه جدید مرورگر Edge مایکروسافت در فضای آنلاین لو رفت

نسخه جدید مرورگر Edge مایکروسافت در فضای آنلاین لو رفت

نسخه جدید مرورگر Edge مایکروسافت که حالا مبتنی بر هسته کرومیوم ساخته شده در اینترنت لو رفته است. این نسخه یکی از ورژن‌های اولیه مرورگر مذکور است و هنوز برای استفاده عمومی مناسب نیست.
۱۳۹۸/۱/۵

نسخه جدید مرورگر جدید Edge مایکروسافت که با کمک هسته کرومیوم کار می‌کند در اینترنت لو رفته است. لینک دانلود این مرورگر در سایت‌های اشتراک‌گذاری فایل و انجمن‌های گفتگوی آنلاین منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این نسخه کپی اولیه‌ای از مرورگر جدید مایکروسافت باشد که قرار است به زودی در دسترس عموم قرار بگیرد.

نسخه جدید اج مبتنی بر کرومیوم ساخته شده و ورژن‌های اولیه آن از افزونه‌های کروم، همگام‌سازی وب‌سایت‌های محبوب و چند ویژگی برای دستکاری رابط کاربری مرورگر پشتیبانی می‌کند. این نرم‌افزار به خوبی روی ویندوز ۱۰ اجرا می‌شود، اما در مقایسه با اج هنوز نقصان‌ها و کمبودهایی دارد.

مایکروسافت تاکنون قابلیت مخفی کردن زبانه‌ها را به این مرورگر اضافه نکرده و سازگاری با قابلیت‌های قلم هم به طور کامل در این برنامه پیاده‌سازی نشده است. حالت تاریک (Dark Mode) اما در حالت آزمایشی فعال شده و می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. این شرکت قصد دارد نسخه‌ای از مرورگر خود را برای مک منتشر کند، اما مشخص نیست که این مرورگر همزمان با نسخه بعدی ویندوز عرضه می‌شود یا نه.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)