خانهاخبار
وال استریت ژورنال: نینتندو می‌خواهد دو سوئیچ جدید معرفی کند

وال استریت ژورنال: نینتندو می‌خواهد دو سوئیچ جدید معرفی کند

به گزارش خبرگزاری وال استریت ژورنال نینتندو در نظر دارد تا دو نسخه جدید از کنسول موفق خود یعنی سوئیچ معرفی کند. این دو دستگاه احتمالا تابستان امسال به بازار می‌آیند.
۱۳۹۸/۱/۵

به گزارش وال استریت ژورنال، نینتندو در حال کار روی دو نسخه جدید از کنسول سوئیچ است و می‌خواهد آن‌ها را تابستان امسال روانه بازار کند. گفته می‌شود یکی از این نسخه‌ها مدلی ارزان‌تر از نسخه فعلی و دیگری پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تر است.

وال استریت ژورنال می‌گوید مدل ارزان سوئیچ فاقد قابلیت لرزش است و نمی‌توان کنترلرهای Joy-Con آن را از بدنه جدا کرد. گفته می‌شود که این کنسول دنباله‌ای بر کنسول 3DS نینتندو است. وب‌سایت Nikkei اوایل امسال گفته بود که نینتندو می‌خواهد با تمرکز بر قابلیت حمل و نقل آسان نسخه کوچک‌تری از سوئیچ بسازد.

در این گزارش هیچ اطلاعاتی درباره مدل پیشرفته‌تر سوئیچ ارائه نشده، اما یکی از منابع متذکر می‌شود که این دستگاه به جز افزایش توان قابلیت‌های دیگری هم خواهد داشت. در حال حاضر، کنسول سوئیچ از پردازنده Tegra X1 انویدیا استفاده می‌کند، ولی اگر انویدیا به حوزه تولید تراشه‌های موبایل برگردد، نینتندو می‌تواند از فناوری‌های نوین و قدرتمند این شرکت بهره‌مند شود.

وال استریت ژورنال مدعی است سخت‌افزار جدید سوئیچ احتمالا در نمایشگاه E3 امسال معرفی خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)