خانهاخبار
ایرباد بیسیم Powerbeats احتمالا ماه آوریل معرفی می‌شود

ایرباد بیسیم Powerbeats احتمالا ماه آوریل معرفی می‌شود

این طور که به نظر می‌رسد اپل در نظر دارد تا یک ایرباد واقعا بیسیم از سری Powerbeats تولید و آن را در ماه آوریل روانه بازار کند. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این دستگاه در دسترس نیست.
۱۳۹۸/۱/۵

به گزارش Cnet، بیتس که یکی از زیرمجموعه‌های اپل است به زودی می‌خواهد در ماه آوریل یک ایرباد واقعا بیسیم جدید از سری Powerbeats به بازار معرفی کند. به نقل از منابع این خبرگزاری که ظاهرا به شبکه خرده‌فروشان اپل نزدیک است، این ایرباد احتمالا از تراشه جدید H1 استفاده خواهد کرد که چند روز قبل همزمان با نسل دوم ایرپاد معرفی شد و می‌توانید با کمک آن همواره از دستیار صوتی سیری استفاده کنید. انتظار می‌رود که ایرباد جدید بیتس عمر باتری بیشتری نسبت به عمر پنج ساعته ایرپاد داشته باشد.

Cnet می‌گوید زمان‌بندی معرفی سری جدید Powerbeats با همان تاریخی تطبیق یافته که BeatsX معرفی شد؛ یعنی درست مدت کوتاهی پس از معرفی ایرپاد در سال ۲۰۱۶. شایعات در خصوص ایرپادهای رده بالا از سال گذشته آغاز شده و حاکی از آن بود که این هدفون به قابلیت حذف نویز مجهز می‌شود و از نوع رو-گوشی خواهد بود. علی‌رغم ایرپادی که چند روز پیش معرفی شد، سری جدید Powerbeats احتمالا بازاری را هدف قرار می‌دهد که به دنبال قابلیت‌های بیشتری نسبت به ایرپاد هستند. هدفون‌های فعلی Powerbeats در برابر تعریق مقاوم‌اند و قابلیت‌های بیشتر نسبت به هندزفری بیسیم اپل دارند.

فعلا اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه در دسترس نیست، اما Powerbeats3 (که البته کاملا بیسیم نیست و دو گوشی آن با سیم به هم وصل می‌شوند) در حال حاضر در وب‌سایت بیتس به قیمت ۱۹۹.۹۵ دلار به فروش می‌رسد. البته می‌توانید آن را به قیمت ۹۹ دلار هم در آمازون پیدا کنید و همین نکته می‌تواند علامتی برای احتمال عرضه یک به‌روزرسانی جدید برای این سری باشد. اگر شایعات درست باشد، Powerbeats جدید اولین ایرباد واقعا بیسیمی خواهد بود که از طرف شرکت بیتس به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)