خانهاخبار
واتس‌اپ به زودی نشان می‌دهد که پیام‌هایتان چند بار فوروارد شده است

واتس‌اپ به زودی نشان می‌دهد که پیام‌هایتان چند بار فوروارد شده است

اخیرا قابلیتی به نسخه بتای واتس‌اپ اضافه شده که به شما نشان می‌دهد پیام‌هایتان چند بار فوروارد شده است. علاوه بر این می‌توانید ببینید که کدام پیام‌ها زیاد دست به دست شده‌اند.
۱۳۹۸/۱/۴

هفته گذشته از آزمایش دو قابلیت مرورگر داخلی و جستجوی معکوس تصاویر در واتس‌اپ به شما گفتیم. حالا امروز اعلام شده که فیسبوک دو ویژگی جدید برای این اپلیکیشن پیام‌رسانی در نظر دارد.

نام این دو ویژگی جدید Forwarding Info و Frequently Forwarded است. اولی نشان می‌دهد پیام‌های ارسالی شما چند بار توسط دیگران فوروارد شده است. این اطلاعات در بخش Message Info قرار می‌گیرد که با نگه داشتن انگشت بر روی پیام مذکور و انتخاب آیکن Info می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

به گزارش وب‌سایت WABetaInfo، این ویژگی فقط برای پیام‌هایی کار می‌کند که فرستنده آن‌ها خود شما باشید، به این ترتیب اگر می‌خواهید ببینید پیامی که دریافت کرده‌اند چند بار فوروارد شده، ابتدا باید خودتان آن را پیام را برای یک نفر دیگر (یا خودتان) بفرستید.

قابلیت دوم به بالای پیام‌هایی که بیش از ۴ بار فوروارد شده‌اند برچسبی تحت عنوان Frequently Forwarded اضافه می‌کند. در این گزارش گفته شده که اگر تعداد فورواردها ۵ بار یا بیشتر باشد، دیگر شمارنده فوروارد آن پیام را نخواهید دید.

image

هر دوی این قابلیت‌ها در نسخه بتای واتس‌اپ اندروید با شماره ورژن ۲.۱۹.۸۰ مشاهده شده‌اند، ولی حتی اگر از این ورژن استفاده می‌کنید، ممکن است نتوانید به ویژگی‌های یادشده دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، هیچ تضمینی وجود ندارد که این قابلیت‌ها به عرضه عمومی برسند، اما امیدواریم که به زودی بتوانیم شاهد دسترسی همه کاربران به این دو قابلیت باشیم.

این امکان به کاربران کمک می‌کند متوجه شوند که پیام‌هایشان چقدر دست به دست می‌شود و اگر یک پیام بیش از حد فوروارد شده باشد از این طریق بتوانند تشخیص دهند که شاید پیام مذکور حاوی اطلاعات غلط است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۱/۴
ب چ کار میاد؟