خانهاخبار
ردمی 7 با اسنپدراگون 632 و قیمت 105 دلار معرفی شد

ردمی 7 با اسنپدراگون 632 و قیمت 105 دلار معرفی شد

ردمی 7 جدیدترین تلفن هوشمند برند زیرمجموعه شیائومی است که تلفنی قدرتمند را با اسنپدراگون 632 در ازای فقط 105 دلار در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
۱۳۹۷/۱۲/۲۹

ردمی ۷ به صورت رسمی معرفی شد. این دستگاه مقرون به صرفه‌ترین گوشی شیائومی در برند زیرمجموعه این کمپانی یعنی ردمی است. دستگاه مذکور با پیروی از ردمی نوت ۷ و ردمی نوت ۷ پرو باتری و تراشه‌ای دارد که از رنج قیمتی خود بهتر است.

ردمی ۷ نمایشگری ۶.۲۶ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD دارد. این دستگاه از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۳۲ استفاده می‌کند و سرعت ساعت آن ۱.۸ گیگاهرتز است. دوربین عقب ردمی ۷ دوگانه است و از دو سنسور ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده که اندازه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی آن درست مثل شیائومی می ۶ برابر "1/2.9 است. در بخش دوربین سلفی نیز شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هستیم.

image

ردمی ۷ از نظر حافظه با سه ترکیب ۲+۱۶ گیگ با قیمت ۹۲ یورو، ۳+۳۲ گیگ با قیمت ۱۰۵ یورو و ۴+۶۴ گیگ با قیمت ۱۳۰ یورو به بازار می‌آید. این گوشی همچنین یک باتری ۴ هزار میلی آمپری دارد که از استاندارد شارژ ۱۰ واتی استفاده می‌کند. علاوه بر این قابلیت‌های AI و MIUI 10 که بر اساس اندروید پای ساخته شده نیز در این تلفن هوشمند قرار گرفته است.

ردمی ۷ از تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) روانه بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)