خانهاخبار
اولین طرح احتمالی از ظاهر پیکسل 4 ایکس ال لو رفت

اولین طرح احتمالی از ظاهر پیکسل 4 ایکس ال لو رفت

ساعاتی پیش وبسایت SlashLeaks اولین طرح احتمالی از طراحی پیکسل 4 ایکس ال را منتشر کرد و از روی آن رندری سه بعدی ساخته شد تا بتوانیم ظاهر این تلفن هوشمند میان‌رده را ببینیم.
۱۳۹۷/۱۲/۲۵

اگرچه هنوز مدت زیادی تا معرفی تلفن هوشمند میان‌رده بعدی گوگل باقی مانده، اما ظاهرا اولین طراحی دو بعدی از وارث گوگل پیکسل 3 ایکس ال لو رفته است. این تصاویر توسط وبسایت SlashLeaks منتشر شده ولی متاسفانه اطلاعات زیادی همراه آن نیست.

شاید برای اطمینان کردن به چنین طرحی هنوز خیلی زود باشد، ولی وبسایت PhoneArena رندری سه بعدی از این طرح دو بعدی ساخته که شمایل دستگاه مذکور را به خوبی نشان دهد.

اولین چیزی که توجه ما را به خودش جلب می‌کند، طراحی قسمت جلویی دستگاه است که شباهت زیادی به گلکسی اس ۱۰ پلاس دارد. در این بخش یک دوربین سلفی دوگانه دیده می‌شود که می‌تواند مثل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال از دو لنز عریض و استاندارد تشکیل شده باشد. همان طور که می‌بینید اندازه حاشیه‌های دستگاه بسیار کم شده و تقریبا نمی‌توانیم حاشیه‌ای ببینیم. علاوه بر این، در بالا و پایین صفحه دو شیار برای بلندگوهای این موبایل دیده می‌شود.

image

در همه گوشی‌های لبه-به-لبه‌ای که در سال گذشته دیدیم، یا در بالا یا در پایین نمایشگر حاشیه اضافه‌ای دیده می‌شد، ولی طراحی فعلی پیکسل مثل آیفون‌های جدید کاملا یکپارچه و بدون حاشیه است (با این تفاوت که ناچ هم ندارد).

اگرچه در این طرح‌ها چیزی مشخص نیست، اما طراح آن می‌گوید احتمالا در این موبایل از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای استفاده می‌شود. با این حال هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که این شرکت هم حسگرهای اثر انگشت فیزیکی را کنار می‌گذارد یا نه.

نکته قابل توجه بعدی دوربین دوگانه عقب است. هرچند که دوربین‌های دوگانه مدتی است که رواج بسیاری پیدا کرده‌اند و دیگر شاهد ورود دوربین‌های سه‌گانه به بازار هستیم، اما گوگل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال فقط یک دوربین داشتند. اگر این غول بزرگ تکنولوژی تصمیم به استفاده از دوربین دوگانه گرفته باشد، باید ببینیم قابلیتی برای سوئیچ کردن بین دوربین استاندارد و عریض در این دستگاه قرار داده خواهد شد یا نه.

انتظار داریم پیکسل ۴ در ماه اکتبر سال پیش رو در رویدادی ویژه معرفی شود. با این حال برای کسب اخبار و اطلاعات بیشتر هنوز باید منتظر بمانیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mazileo

۱۳۹۷/۱۲/۲۵
میان رده؟؟؟???

یحیی

۱۳۹۷/۱۲/۲۵
هنوز در حد شایعه هست ولی این طرح از جلو s10+ هست و از پشت آیفون 8 پلاس!