خانهاخبار
پیش‌فروش LG G8 ThinQ با کمترین قیمت ممکن آغاز می‌شود

پیش‌فروش LG G8 ThinQ با کمترین قیمت ممکن آغاز می‌شود

پیش‌فروش گوشی LG G8 ThinQ از جمعه این هفته آغاز می‌شود و این در حالی است که قیمت آن به عنوان یک پرچمدار نه تنها از رقبایی مثل سامسونگ بلکه از خود G7 نیز کمتر محاسبه شده است.
۱۳۹۷/۱۲/۲۲

ال جی در خبری اعلام کرد که این شرکت از جمعه همین هفته پیش‌خرید G8 ThinQ را در کره جنوبی آغاز می‌کند. این پیش‌خرید تا پنج‌شنبه هفته آینده، یعنی ۲۱ مارس، ادامه می‌یابد و پس از آن فروش رسمی این دستگاه در تاریخ ۲۲ مارس شروع می‌شود.

این دستگاه در مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۸۹۷٫۶۰۰ وُن معادل حدود ۷۹۰ دلار قیمت‌گذاری شده که کمی ارزان‌تر از G7 ThinQ با قیمت ۸۹۸٫۷۰۰ وُن است.

قیمت این دستگاه تقریبا با مدل ارزان‌تر خانواده گلکسی اس ۱۰ یعنی اس ۱۰ ای برابر است که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن با قیمت ۸۹۹٫۸۰۰ وُن به فروش می‌رسد.

ال جی می‌گوید علت قیمت نسبتا پایین این دستگاه این است که افراد بیشتری بتوانند به طراحی و قابلیت‌های پریمیوم این دستگاه دسترسی داشته باشند. G8 نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع OLED و با کیفیت +QHD دارد که تراکم پیکسل آن ۵۶۴ پیکسل در هر اینچ است. این دستگاه از پردازنده کوآلکام اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کنند و باتری آن ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

علاوه بر دلیلی که خود شرکت آن را اذعان کرده، یکی از علل موثر در این قیمت‌گذاری احتمالا به خاطر حفظ سهم بازار ال جی در بازار کره جنوبی بوده است.

بر اساس اطلاعات شرکت Strategy Analytics، سامسونگ سال گذشته ۶۰.۳ درصد و اپل نیز ۱۶.۷ درصد از سهم بازار کره را در اختیار داشتند، با این حساب، فقط ۱۴.۳ درصد از سهم این بازار در دست ال جی بوده است. سامسونگ نسبت به دو سال پیش ۴.۱ درصد افزایش سهم داشته و اپل نیز ۱ درصد از سهم خود را از دست داده است، اما میزان افت سهم ال جی ۳.۱ درصد بوده است.

همچنین گفته می‌شود که مدل مجهز به 5G این تلفن هوشمند از ماه مه وارد بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

reza

۱۳۹۸/۹/۱
الجی واقعا همیشه تکنولوژی های برتر و ایده های نو خلق میکنه متاسفم برای دوستانی که بدون کمترین اطلاعی نظرات اشتباه میدن.لطفا کمی درمورد خود شرکت و جاهایی که داره تامین میکنه مثل اپل و هواوی یا شیائومی مطالعه کنید بدنیست و صد البته اولین و بهترین خدمات مشتریان رو در کل جهان در اختیار داره.امیدوارم بیاد تو ایران منکه میخرم بدون شک...

رضا

۱۳۹۷/۱۲/۲۸
در آستانه ی شب عید برات دعا می کنم در ضمن اون سامهنگ موبایل هستش که هیچ شانسی برای تداوم حیاتش نداره تیمور لنگ هم تو هستی و کل طرفداران سامهنگ

رضا

۱۳۹۷/۱۲/۲۸
پسرم تو وامثال تومثل محمد یا هم ن سعید و یا امیت چاخان اگه هر روزنیاین تو این سایت ها اراجیف نگین روزتون شب می شه! اگه از شرایط بازار ایران و سهم برندها از بازار خبر نداری برو تحقیق کن که الجی حدود 22 درصد از بازار ایران رو در اختیار داره صددرصد این گوشی که نه بقیه گوشی های الجی هم وارد ایران می شه ضمنا یه قابلیت هایی داره که پرچمداران دیگه مثل اس 10 و اس 10 پلاس ومیت 20پرو و...ندارند برای چی کم می فروشه تو و اون چاخانه و بقیه طرفداران سامهنگ وحبابی باید از خداتون باشه که پرچمدار الجی دستتون بگیرید

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۲۲
فایده نداره کسی پول به گوشی های هنگ جی نمیده حتی رضا خالی بند یا همون حمید خالی بند که چند ساله هنگی g5 داره

م

۱۳۹۷/۱۲/۲۲
گوشی های جدید الجی اگه قرار باشه ایران بیاد(که شاید دیگه نمیاد) احتمالا اواخر فروردین میرسه ایران...ولی چون بازار مطمئن نیست و فروش تضمین نمیشه اگه من جای الجی بودم با این نوسانات قیمت دلار کلا جمع میکردم و از ایران میرفتم...! البته همین الان اگه موبایل الجی بخواین باید مدل های نسبتا قدیمی رو بدون گارانتی بخرید. و خبری از گوشیای جدیدش تو ایران نیست.