خانهاخبار
فروش سری میت 20 ظرف چهار ماه و نیم به 10 میلیون دستگاه رسید

فروش سری میت 20 ظرف چهار ماه و نیم به 10 میلیون دستگاه رسید

یکی از مدیران شرکت هوآوی با انتشار مطلبی اعلام کرد که فروش سری میت 20 این شرکت ظرف مدت چهار ماه و نیم به 10 میلیون دستگاه رسیده است.
۱۳۹۷/۱۲/۲۱

هوآوی در خبری اعلام کرد که ظرف ۴ ماه و نیم توانسته بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از سری میت ۲۰ بفروشد. این غول بزرگ چینی همچنین متذکر شد که رقم مذکور از فروش سری‌های قبلی میت و پی در بازه‌های زمانی مشابه در منطقه چین بزرگ بیشتر بوده است.

اگرچه این آمار از محبوبیت زیاد سری میت ۲۰ در منطقه مذکور خبر می‌دهد، ولی هوآوی می‌گوید تلفن‌های هوشمند این سری در غرب اروپا، خاورمیانه، آسیا اقیانوسیه و سایر مناطق نیز فروش خوبی داشته است.

یو چنگ‌دانگ، مدیر عامل دپارتمان تجارت مصرف‌کنندگان کمپانی هوآوی در پستی در شبکه اجتماعی Weibo در خصوص این دستاورد بزرگ گفت: «به لطف حمایت و استقبال خوب مشتریان جهانی، سری هوآوی میت ۲۰ ظرف چهار ماه و نیم توانست به رکورد فروش ۱۰ میلیون دستگاه دست یابد! احتمال می‌رود که در سال ۲۰۱۹ دستاوردهای بیشتری پیش روی ما قرار داشته باشد و بی‌صبرانه منتظرم که این پیشرفت‌ها را با شما در میان بگذارم!»

هوآوی در ماه دسامبر سال گذشته اعلام کرده بود که میزان فروش تلفن‌های هوشمند این شرکت در سطح جهانی از ۲۰۰ میلیون دستگاه گذشته است. در آن زمان گفته شده بود که فروش سری میت ۲۰ حدود ۵ میلیون دستگاه است. در گزارش ماه ژانویه نیز اعلام شد که فروش این سری به ۷.۵ میلیون دستگاه رسیده.

این غول بزرگ چینی در سال ۲۰۱۸ توانست ۲۰۶ میلیون دستگاه بفروشد و در مجموع ۵۲ میلیارد دلار درآمد کسب کند. این رقم بیشترین میزان درآمدزایی در طول تاریخ هوآوی بوده است.

هه گنگ، مدیر بخش تجارت مصرف‌کنندگان هوآوی، چندی قبل گفته بود که این شرکت می‌خواهد در سال پیش رو ۲۳۰ تا ۲۵۰ میلیون دستگاه بفروشد. با این حال او تاکید داشت که همه چیز به شرایط بازار و وضعیت همکاری هوآوی با شرکا و همکاران این کمپانی بستگی خواهد داشت. به این ترتیب، هوآوی می‌خواهد در مقیاس سال-به-سال به رشد ۳۰ تا ۵۰ درصدی برسد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۲۲
حبابی کارش تمومه پرچمدارش که جلو اس 10 خرد شد و بیشتر شبیه اسباب بازیه جلو اس10

salim

۱۳۹۷/۱۲/۲۲
لااقل میخوایین چرت و پرت بنویسین با ایدی من ننویسین لطفا بعدشم میان رده هاش از خیلی از پرچمدار های دیگه هم مجهز ترن و اینکه اگه قرار باشه که همه مردم توان خرید گرون ترین گوشی هارو داشته باشن ک دیگه فقیری نداشتیم و هیچکی میان رده نمیخرید و هیچ شرکتی درست نمیکرد درضمن انچنان اختلاف بین شرکت ها تو فروش پرچمدار توی اندروید نیست فقط اپل از همه بیشتر میفروشه چون اصلا گوشی میان رده نداره همشون پرچمدارن و تو حوضه گوشی های لوکس فقط کار میکنه

salim

۱۳۹۷/۱۲/۲۲
این موضوع که فروش هواوی در سال 2018 به بیشترین حد تاریخ خودش رسیده ولی فروش سری میت و p نسبت به سالهای قبل کاهش داشته معلومه که این شرکت در بازار گوشی پایین رده ارزان قیمت تخصص داره

Genius Man

۱۳۹۷/۱۲/۲۱
چهار ماه و نیم فقط ده ملیون!! یعنی گنداوی نهایتش 30ملیون پرچمدار در سال میفروشه! واقعا که شاهکار کرده عجیب نیست که در بین پرفروشترین برندها در زمینه پرچمدار در رده آخر هست!