خانهاخبار
نسل آینده هوندا سیویک Type R هیبریدی می‌شود؟

نسل آینده هوندا سیویک Type R هیبریدی می‌شود؟

اطلاعات جدیدی در رابطه با نسل آینده هوندا سیویک Type R در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که بر اساس آن، این خودرو مجهز به موتور برقی روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۷/۱۲/۱۹

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی Autocar در فضای مجازی منتشر شده، نسل آینده هوندا سیویک Type R به صورت هیبریدی روانه بازار می‌شود. این شرکت ژاپنی قصد دارد تا سال 2025، تمام خودروهای خود برای بازارهای اروپایی را مجهز به موتور برقی و سیستم هیبریدی به فروش برساند.

تولید نسل کنونی این خودروی جذاب و پرطرفدار ژاپنی در سال 2021 متوقف می‌شود. در این سال شاهد بسته شدن کارخانه Swindon این کمپانی در کشور انگلستان نیز خواهیم بود. پس از توقف تولید نسل کنونی، تولید نسل آینده سیویک در آمریکای شمالی آغاز می‌شود. انتظار می‌رود مدل قدرتمندتر آن، هوندا Civic Type R در سال 2022 وارد خط تولید این برند ژاپنی شود.

در حال حاضر اطلاعات کمی در رابطه با هوندا سیویک Type R هیبریدی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. به نظر می‌رسد این خودرو همچنان دارای موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ باشد که قدرت تولیدی آن به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. انتظار می‌رود روی محور عقب این خودرو دو موتور برقی قرار بگیرد تا قدرت لازم برای چرخ‌های عقب را تامین کند. در این راستا شاهد عرضه اولین نمونه مجهز به سیستم چهار چرخ محرک هوندا سیویک Type R خواهیم بود.

image

مدل کنونی این خودرو به یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ مجهز شده که قادر به تولید 306 اسب بخار قدرت است. در صورتی که نسل آینده هوندا سیویک Type R دارای موتورهای برقی باشد، قدرت تولیدی موتورهای مورد استفاده در آن در مجموع بیش از 400 اسب بخار می‌شود. این موضوع به معنای رقابت آن با خودروهایی مانند آئودی RS 3 و مرسدس - ای‌ام‌جی A45 می‌شود.

نسل آینده فورد فوکوس RS نیز مانند نسل آینده هوندا سیویک Type R به صورت هیبریدی روانه بازار خواهد شد که قدرتی بیش از 400 اسب بخار در اختیار راننده قرار می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود با یک خودروی بسیار جذاب روبه‌رو شویم.

هوندا در نمایشگاه خودروی ژنو خبر از تولید نمونه‌های برقی محصولات خود داد. این شرکت ژاپنی قصد دارد تا سال 2025 تمام خودروهای تولیدی خود را در نمونه هیبریدی روانه بازارهای اروپایی کند. از میان این محصولات می‌توان به هوندا CR-V هیبریدی و هوندا پروتوتایپ E اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)