خانهاخبار
تیزر ویدیویی هوآوی P30 منتشر شد

تیزر ویدیویی هوآوی P30 منتشر شد

اکانت رسمی هوآوی موبایلی با انتشار کلیپی کوتاه از سری P30 می‌خواهد همه طرفداران را برای معرفی تلفن هوشمند جدید خود در تاریخ 6 فروردین آماده کند.
۱۳۹۷/۱۲/۱۷

اکانت هوآوی موبایل به تازگی تیزری از سری جدید هوآوی P30 را منتشر کرده است. معاون بخش بازاریابی این شرکت، کلمنت وُنگ، روز گذشته تایید کرد که این تلفن هوشمند دوربینی با قابلیت زوم پریسکوپی خواهد داشت تا امکان ثبت تصویر با دامنه‌ای بسیار بالا را داشته باشد.

چندی قبل تصویری از سطح ماه روی صفحه این غول بزرگ چینی در شبکه اجتماعی Weibo پست شده بود که وُنگ گفته بود آن را با کمک P30 ثبت و پردازش کرده‌اند. حالا همین تصویر در تیزر ویدیویی هوآوی دیده می‌شود.

نکته قابل ملاحظه دیگری که می‌توان از این کلیپ دریافت کرد، بهبود عملکرد بلندگوی دستگاه است. در ثانیه ۱۸ انیمیشن مربوط به بلندگو و امواج صوتی آن را می‌بینیم، با این حساب می‌توانیم حدس بزنیم که شاید سری P بالاخره به استفاده از بلندگوهای استریو روی آورده باشد یا مثل فناوری صدای کریستالی ال جی در گوشی G8 از راهکار دیگری استفاده کرده باشد.

حباب‌ها و افکت‌های سه بعدی موجود در تیزر از دیگر نکات قابل توجه آن هستند، ولی فعلا نمی‌توانیم با اطمینان آن‌ها را به قابلیت خاصی ارتباط دهیم. شاید این طراحی سه بعدی اشاره‌ای به قابلیت قفل‌گشایی صفحه با اسکن سه بعدی مربوط باشد، ولی چیزی را با قطعیت نمی‌توان اعلام کرد.

هوآوی معمولا سری P خود را با تمرکز بر قابلیت‌های دوربین روانه بازار می‌کند، بنابراین می‌توانیم منتظر باشیم که P30 نیز امکانات جذابی در این زمینه داشته باشد. هوآوی تایید کرده که دوربین چهارگانه این موبایل قابلیت سوپر-زوم خواهد داشت. از هوآوی پی ۳۰ در روز ۶ فروردین در پاریس رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۲۲
مفتش گرونه این حبابی

سیاوش

۱۳۹۷/۱۲/۱۷
بالاخره متوجه نشدیم پرچمدار هواوی کدوم سری میت یاپی یا هانر یا....

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۲/۱۷
سالِ ۹۸ خیلی‌ها p۳۰ میگیرن
من خودم برای s10e چنگ میندازم