خانهاخبار
برابوس 850 4x4² Final Edition رسما معرفی شد

برابوس 850 4x4² Final Edition رسما معرفی شد

برابوس 850 4x4² Final Edition از راه رسید. این خودروی غول پیکر به یک موتور با امکان تولید 838 اسب بخار قدرت مجهز شده است.
۱۳۹۷/۱۲/۱۵

برابوس به خوبی می‌داند چگونه یک خودروی مرسدس بنز کلاس G را بهینه کند. به تازگی این شرکت یک نسخه ویژه از نسل گذشته این خودرو، برابوس 850 4x4² Final Edition را معرفی کرده است. این خودروی تولید محدود دارای قیمتی برابر با 482 هزار یورو است که البته شامل 19 درصد مالیات بر ارزش افزوده کشور آلمان نیز می‌شود. قیمت این خودرو نزدیک به 546 هزار دلار است.

این خودرو بر اساس نسل گذشته مرسدس بنز G63 توسعه یافته است. برابوس تغییرات زیادی را در موتور این خودروی غول‌پیکر اعمال کرده است. نمونه استاندارد این خودرو دارای یک موتور 5.5 لیتری 8 سیلندر با توربوشارژ دوقلو بوده که برابوس با اعمال تغییراتی در آن، موفق شده حجمش را به 6.0 لیتر افزایش دهد. این موتور از توربوشارژرهای بزرگتری در مقایسه با مدل استاندارد بهره می‌برد و دارای قطر بزرگتری برای ورودی هوا به موتور است تا هوای خنک بیشتری در اختیار موتور قرار بگیرد. برابوس برای بخش‌هایی از موتور این خودرو از طلا استفاده کرده تا مدیریت دمای بهتری داشته باشد.

image

موتور مورد استفاده در این خودرو پس از بهینه‌سازی، قدرتی برابر با 838 اسب بخار (625 کیلووات) را در اختیار راننده قرار می‌دهد. گشتاوری تولیدی این موتور به 1450 نیوتون متر می‌رسد که در نوع خود بی‌نظیر است. سرعت برابوس 850 4x4² Final Edition در مدت زمان 4.7 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن با لاستیک‌های مخصوص به صورت الکترونیکی روی 210 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. برای بهبود عملکرد این خودرو در زمان آفرود، برابوس فاصله محورهای آن از زمین را به 60 سانتی‌متر افزایش داده است.

image

برابوس 850 4x4² Final Edition دارای طراحی تهاجمی‌تری در مقایسه با نمونه استاندارد است و از بادی کیت بهره می‌برد. بادی کیت در نظر گرفته شده برای این محصول دارای قطعات فیبر کربنی است. برابوس برای این محصول خود رینگ‌های 22 اینچی در نظر گرفته و آن را به لاستیک‌های پیرلی Scorpion ATR مجهز کرده است. روی سقف این خودرو یک ردیف چراغ LED به چشم می‌خورد.

image

در کابین این خودرو شاهد استفاده از چرم‌های مشکی و آبی رنگ هستیم که علاوه بر کیفیت بالا، ظاهر لوکسی نیز دارد. صندلی‌های عقب دارای قابلیت تنظیم، حافظه، سیستم تهویه و سردکن هستند. برابوس برای سرنشینان عقب یک تاچ‌پد 4.3 اینچی در نظر گرفته که توسط آن می‌توان صندلی‌ها و همچنین سیستم تهویه را تنظیم کرد. علاوه بر این ویژگی‌ها، خودروی برابوس 850 4x4² Final Edition دارای محل نگهداری لیوان با سیستم گرمکن و سردکن است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)