خانهاخبار
مشخصات ردمی 7 در TENAA فاش شد

مشخصات ردمی 7 در TENAA فاش شد

با توجه به این که احتمالا زمان زیادی تا معرفی ردمی 7 باقی نمانده است، حالا اطلاعات و مشخصات این تلفن هوشمند در پایگاه داده TENAA رویت شده است.
۱۳۹۷/۱۲/۱۵

پس از معرفی ردمی نوت ۷ و ردمی نوت ۷ پرو، حالا نوبت به نسخه عادی ردمی ۷ رسیده است. به تازگی اطلاعات این دستگاه در پایگاه داده TENAA مشاهده شده است و حالا می‌توانیم با بخشی از مشخصات سخت‌افزاری این محصول آشنا شویم.

شماره مدل این تلفن هوشمند M1810F6LE است و نمایشگری ۶.۲۶ اینچی با کیفیت +HD و با رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد. علی‌رغم آن که اندازه نمایشگر نسل قبلی این دستگاه ۵.۴۵ اینچ بود، ردمی ۷ شباهت بیشتری به ردمی نوت ۷ دارد، چرا که هر دوی این دستگاه‌ها از صفحه نمایش ۶.۳ اینچی استفاده می‌کنند. بر اساس اطلاعات TENAA، ابعاد این دستگاه ۱۵۸.۶ در ۷۶.۴ در ۸.۹ میلی متر و وزن آن ۱۸۰ گرم است. این موبایل در رنگ‌های سیاه، قرمز، آبی، صورتی، سفید، سبز، بنفش و خاکستری به بازار می‌آید.

علاوه بر این، ردمی ۷ با برخورداری از یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری در این زمینه هم از ردمی ۶ پیشی گرفته است. البته این عدد حداقل ظرفیت باتری ردمی ۷ را نشان می‌دهد، بنابراین شاید در محصول نهایی ردمی شاهد باتری بزرگ‌تری باشیم.

در گزارشات قبلی گفته شده بود که ردمی ۷ در مدل پایه ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی دارد، اما در کنار این مدل دو نسخه دیگر با ۳ و ۴ گیگ رم نیز به بازار می‌آید که هر دو ۶۴ گیگ حافظه داخلی خواهد داشت.

image

با توجه به این که اطلاعات این دستگاه در TENAA ثبت شده، احتمالا زمان زیادی تا عرضه این محصول باقی نمانده است. با این حال اطلاعات دیگری درباره این گوشی در اختیار نداریم و نمی‌دانیم که این تلفن هوشمند نیز مثل ردمی نوت ۷ و نوت ۷ پرو بدنه شیشه‌ای خواهد داشت یا مثل نسل قبلی خود از پلاستیک ساخته شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)