خانهاخبار
گوشی Meizu Note 9 Lite در بنچمارک AnTuTu

گوشی Meizu Note 9 Lite در بنچمارک AnTuTu

یک گوشی هوشمند میان رده از میزو در AnTuTu بنچمارک شده است که باتوجه به اطلاعات آن به نظر می‌رسد نسخه ارزان‌تری از Meizu Note 9 باشد.
۱۳۹۷/۱۲/۱۳

کمپانی چینی میزو قصد دارد گوشی تازه خود را به نام Meizu Mote 9 در تاریخ 6 مارس (16 اسفند) رسما معرفی کند. این گوشی چندی پیش مجوز TENAA دریافت کرد و با توجه به گزارش این پایگاه رگولاتوری برخی جزئیاتش فاش شدند. گوشی مذکور از پنل نمایش 6.2 اینچی با ناچ قطره‌ای بهره می‌برد و دوربین اصلی دوگانه هم دارد. یکی از لنزهای این دوربین دوگانه 48 مگا پیکسلی در نظر گرفته شده و حسگر فیزیکی اثرانگشت هم در موقعیت نزدیکی تعبیه شده است. Meizu Note 9 همچنین از پردازنده اسنپ‌دراگون 675 قدرت می‌گیرد و ممکن است میزو یک نسخه جوان پسندانه را هم از آن روانه بازار سازد.

image

 

خبر مرتبطی افشا شده است که نشان می‌دهد میزو همچنین یک نسخه Lite را از این گوشی در دست توسعه دارد که احتمالا به پردازنده اسنپ‌دراگون 660 مجهز خواهد شد. این نسخه ممکن است Meizu Note 9 Lite یا Meizu Note 9 Youth Edition نامگذاری شود. این گوشی با شناسه M1922 در پایگاه بنچمارک AnTuTu دیده شده و امتیاز 144000 را کسب کرده است. دوربین آن 12.2 مگا پیکسلی گزارش شده است و از پردازنده گرافیکی Adreno 512 هم بهره می‌برد. هنوز به طور قطعی نمی‌دانیم که این گوشی به چه نامی به بازار راه می‌یابد اما با توجه به مشخصاتش به نظر می‌رسد که بسیار شبیه به Redmi Note 7 طراحی شده باشد. البته هنوز نمی‌دانیم که میزو آن را هم با قیمت حدودی 148 دلار عرضه می‌کند یا خیر.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

amir

۱۳۹۸/۱/۶
ok

amir

۱۳۹۸/۱/۶
tanck