خانهاخبار
صدور مجوز 3C برای پرچمداران P30 و P30 Pro هوآوی

صدور مجوز 3C برای پرچمداران P30 و P30 Pro هوآوی

مجوز 3C برای پرچمداران P30 و P30 Pro هوآوی منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی‌های سطح بالای تازه از امکان شارژ سریع 22.5 و 40 واتی پشتیبانی می‌کنند.
۱۳۹۷/۱۲/۱۱

دو پرچمدار P30 و P30 Pro روز گذشته در پایگاه آژانس رگولاتوری 3C چین دیده شدند. P30 هوآوی با شناسه‌های ELE-AL00 و ELE-TL00 موفق به دریافت مجوز شده؛ در حالی که سه نسخه VOG-TL00، VOG-AL10 و VOG-AL00 هم از P30 Pro دیده شده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، اطلاعات زیادی در این مجوز دیده نمی‌شود اما می‌توان جزئیات شارژ را در آن مشاهده کرد. براساس مجوز تازه 3C به نظر می‌رسد که P30 Pro هم مانند Mate 20 Pro از شارژ سیمی سریع 40 واتی بهره می‌برد؛ در حالی که P30 احتمالا با توان 22.5 وات شارژ خواهد شد.

image

شارژ سریع 40 واتی در Mate 20 Pro هوآوی SuperCharge نامیده شده بود و این سازنده همچنان در P30 Pro از این نام استفاده خواهد کرد. شارژ سریع در این گوشی‌ها  مجوز TUV دریافت کرده و قادر است باتری دستگاه را ظرف مدت کوتاهی از صفر تا صدر درصد شارژ کند.

 تکنولوژی SuperCharge هوآوی کمک می‌کند کاربر بتواند P30 Pro خود را ظرف مدت 30 دقیقه از صفر تا 70 درصد شارژ کند و کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد که P30 از آن بهره نمی‌برد. این گوشی استاندارد قادر خواهد بود با شارژ 22.5 واتی‌اش در مدت زمان کوتاهی شارژ شود اما هرگز به توان نسخه Pro نخواهد رسید.

image

 

هر دو پرچمدار تازه هوآوی همچنین از امکان شارژ بی سیم بهره می‌برند، هرچند که منبع انتشار خبر تازه به این موضوع اشاره‌ای نکرده است. P30 و P30 Pro همچنین از جنس شیشه و فلز توسعه پیدا می‌کنند و حتی ممکن است شاهد امکان شارژ بی سیم معکوس هم در نسخه Pro باشیم.

افشای طراحی P30 و P30 Pro

هر دو گوشی P30 و P30 Pro با بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز روز گذشته در تصاویر رندری متعدد در فضای وب فاش شدند. P30 Pro بزرگتر از نسخه استاندارد توسعه پیدا کرده است و علاوه بر این سیستم دوربین سه گانه تعبیه شده در پنل پشتی‌اش هم کمی بزرگتر و متفاوت‌تر از نسخه استاندارد P30 خواهد بود.

پنل پشتی در هر دو مدل از کناره‌ها خمیده طراحی شده است و لوگوی برند هوآوی هم روی آن دیده می‌شود. دکمه‌های فیزیکی آن‌ها در کناره سمت راست تعبیه شده است و در پنل جلو هم شاهد طراحی ناچ کوچک با حاشیه بسیار باریک هستیم. P30 در این میان با پنل نمایش تخت معرفی می‌شود اما P30 Pro به پنل نمایشی با انحنا در کناره‌ها به بازار راه پیدا می‌کند.علاوه بر این شایان ذکر است که پنل نمایش هر دو پرچمدار تازه هوآوی از نوع OLED خواهد بود.

P30 و P30 Pro از پردازنده یکسان Kirin 980 قدرت می‌گیرند. از طرفی هنوز به قطع نمی‌دانیم که P30 Pro به صورت پیش فرض از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند یا قرار است هوآوی یک نسخه به خصوص از آن را با مودم 5G در زمانی دیگر به بازار روانه کند. این گوشی‌ها در نسخه‌هایی با کانفیگ‌های متفاوت توسعه می‌یابند و گفته می‌شود که حداقل میزان رم در آن‌ها 6 گیگابایت خواهد بود. انتظار می‌رود که عملکرد دوربین در هر دو مدل استاندارد و Pro بی نظیر طراحی شود و سیستم عامل پیش فرض‌شان هم اندروید 9.0 پای باشد.

پرچمداران P30 و P30 Pro هوآوی قرار است 26 مارس (6 فروردین) در پاریس رسما رونمایی شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۱۲
مهمترین چیز کیفیته که حبابی این رو نداره