خانهاخبار
گوشی Galaxy A90 سامسونگ با دوربین پاپ آپ و چرخان توسعه می‌یابد

گوشی Galaxy A90 سامسونگ با دوربین پاپ آپ و چرخان توسعه می‌یابد

گوشی هوشمند Galaxy A90 نسخه 2019 یکی از تازه‌ترین میان رده‌های سامسونگ به شمار می‌رود که هنوز معرفی نشده است. شایعه تازه‌ای درباره این گوشی هوشمند منتشر شده است که ادعا می‌کند سامسونگ این گوشی را با دوربین کشویی و چرخان توسعه خواهد داد.
۱۳۹۷/۱۲/۱۰

شایعه تازه‌ای درباره گوشی Galaxy A90 سامسونگ منتشر شده است که ادعا می‌کند این گوشی احتمالا به یک دوربین اسلایدی یا کشویی منحصر به فرد مجهز می‌شود. بدین ترتیب گوشی مذکور تنها به یک سیستم دوربین کشویی و چرخان مجهز می‌شود که می‌تواند عملکرد هر دو مدل سلفی و اصلی را به اجرا درآورد.

پیش از این هم گزارش شده بود که گوشی Galaxy A90 احتمالا مانند گوشی Vivo NEX با دوربین پاپ آپ توسعه پیدا می‌کند. از طرفی این شایعه تازه منتشرشده نشان می‌دهد که سیستم دوربین در این میان رده تازه سامسونگ احتمالا مشابه به سیستم دوربین در گوشی هوشمند OPPO Find X و OPPO N1 خواهد بود که البته در سال 2013 معرفی شد.

image

 

بدین ترتیب دوربین کشویی پاپ آپ در Galaxy A90 نه تنها می‌تواند دوربین سلفی و اصلی پشتی به صورت یکجا باشد، بلکه قادر است به صورت چرخشی هم عمل کند. این مفهوم در حال حاضر کمی عجیب به نظر می‌رسد اما باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ چگونه از پس آن برخواهد آمد.

احتمال آنکه سامسونگ میان رده تازه خود را با چنین طرح خلاقانه‌ای به صورت آزمایشی توسعه دهد، بسیار زیاد است. Galaxy A9 مدل 2018 که این سازنده سال گذشته معرفی کرد، اولین گوشی هوشمند جهان بود که با دوربین اصلی مجهز به لنزهای چهارگانه به بازار آمد. این گوشی به ماژول دوربین چهارگانه در پنل پشتی مجهز شده بود که به صورت عمودی چینش شده بودند و شامل لنز استاندارد، 2 لنز زاویه باز و حسگر عمق تصویر می‌شدند.

در اوایل سال جاری میان رده‌هایی مانند Galaxy A30 و A50 سامسونگ با طراحی ناچ و پنل‌های Infinity-V و Infinity-O معرفی شدند. طراحی دوربین کشویی و پاپ آپ در محصولات سامسونگ این غول تکنولوژی را قادر می‌سازد تا فضای بیشتری از پنل‌های جلو را به فضای قابل استفاده تصویر اختصاص دهد.

اطلاعات کمی درباره این Galaxy A90 تازه در دست است. از طرفی مدل 2018 آن با وجود دوربین اصلی چهارگانه همچنان از مشخصات و ویژگی‌های میان رده بهره می‌برد. بدین ترتیب ممکن است که نسخه 2019 هم از Galaxy A90 همچنان یک میان رده باشد.

از طرف دیگر نامگذاری و رقم 90 در پسوند نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا مشخصاتی پیشرفته‌تر از Galaxy A30 و A50 خواهد داشت. اگر بخواهیم دوباره به بحث احتمال تعبیه حسگر دوربین کشویی و چرخان بازگردیم، باید اشاره کنیم که چنین طراحی جالب توجهی باعث می‌شود تصاویر دوربین سلفی هم مانند دوربین اصلی همچنان با کیفیت خوب ثبت شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)