خانهمقاله‌ها
چگونه در اندروید از Dark Mode کروم استفاده کنیم؟

چگونه در اندروید از Dark Mode کروم استفاده کنیم؟

قابلیت Dark Mode به زودی به نسخه اصلی کروم اضافه می‌شود ولی در حال حاضر در نسخه کروم قناری قرار داده شده است. در این مطلب به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.
۱۳۹۷/۱۲/۱۰

اگر می‌خواهید حالت تاریک (Dark Mode) نسخه اندروید کروم را فعال کنید، انجام این کار خیلی راحت است. از این هفته، نسخه قناری کروم به قابلیت حالت تاریک مجهز می‌شود. این قابلیت هنوز به حالت ایده‌آل نرسیده و ممکن است در همه صفحات وب به خوبی کار نکند، اما در حال حاضر آن قدر خوب است که بتوانید از آن استفاده کنید. برای شروع ابتدا باید نسخه قناری کروم را دانلود کنید. پس با ما همراه باشید.

مرورگر Chrome Canary در دسترس همه کاربرانی قرار دارد که با قوانین و مقررات این اپلیکیشن موافق باشند. ولی این مرورگر چیزی نیست که مثلا برای انجام امور بانکی خود بخواهید از آن استفاده کنید.

کروم قناری نرم‌افزاری با تمرکز بر جنبه‌های توسعه‌دهندگی است. اگر تا به حال کدنویسی نکرده‌اید یا با این مقوله آشنایی ندارید، شاید بهتر باشد که به سراغ این اپلیکیشن نروید. اما اگر از کمی چالش و هیجان بدتان نمی‌آید، می‌توانید این مرورگر را آزمایش کنید.

نکته: هرچند کروم قناری در سه پلتفرم برای دانلود قرار داده شده است، اما فقط نسخه اندروید این اپلیکیشن از حالت تاریک پشتیبانی می‌کند.

اگر می‌خواهید نسخه‌های اولیه مرورگر محبوب کروم را امتحان کنید، به صفحه Chrome Canary بروید و نسخه اندروید آن را دانلود کنید. (در این صفحه لینک دانلود نسخه macOS و ویندوز نیز مشاهده می‌شود.)

پس از نصب، عبارت زیر را در نوار آدرس مرورگر وارد کرده و اینتر بزنید:

chrome://flags/#enable-android-web-contents-dark-mode

نکته: اگر می‌خواهید از این مرورگر و قابلیت‌های دست اول آن استفاده کنید باید بدانید که مسئولیت انجام این کار برعهده خودتان است و ما فقط به معرفی ویژگی‌های این برنامه می‌پردازیم.

image

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)