خانهاخبار
ایسوس رسما تاریخ معرفی ZenFone 6 را 24 اردیبهشت اعلام کرد

ایسوس رسما تاریخ معرفی ZenFone 6 را 24 اردیبهشت اعلام کرد

چند روز پیش تبلیغی از پرچمدار بعدی ایسوس در کنگره جهانی موبایل مشاهده شده بود که تاریخ معرفی این دستگاه را نشان می‌داد. حالا این شرکت در توئیتی رسما اعلام کرده که 24 اردیبهشت ZenFone 6 را معرفی می‌کند.
۱۳۹۷/۱۲/۷

ایسوس سری ZenFone 5 را سال گذشته در کنگره جهانی موبایل (MWC) معرفی کرد. از آن زمان تاکنون شایعاتی که درباره این شرکت تایوانی به گوش می‌رسید حاکی از آن بود که سری ZenFone 6 در MWC 2019 معرفی می‌شود. چند روز پیش در خبری به شما گفتیم که تبلیغ کاغذی این دستگاه در مجله‌ای در کنگره جهانی موبایل رویت شده بود. در آن مجله تصاویری از تلفن‌های هوشمند قبلی زنفون دیده می‌شد، و البته تاریخ رویداد معرفی پرچمدار بعدی این شرکت نیز اعلام شده بود. حالا ایسوس در توئیتی به صورت رسمی تایید کرده که زنفون ۶ را در رویدادی ویژه در تاریخ ۱۶ مه (۲۴ اردیبهشت) در والنسیای اسپانیا معرفی خواهد کرد.

در این توئیت فقط تاریخ رسمی معرفی زنفون ۶ اعلام شده، اما انتظار می‌رود که ایسوس در کنار پرچمدار اصلی خود از نسخه‌های بعدی زنفون 5 لایت و زنفون 5Z نیز رونمایی کند. عبارت DEFY ORIGINAL به معنای «فراتر از اوریجینال باش» و Revolution is coming به معنای «انقلاب در راه است» که در تیزر کوتاه این شرکت دیده می‌شود، می‌تواند حاکی از تغییرات عظیم در بخش طراحی زنفون ۶ باشد.

image

علاوه بر این، چند هفته پیش تصاویر زنده زنفون ۶ لو رفته بود. در این تصاویر می‌توانیم طراحی مدل سیاه و سرخ-آبی این دستگاه را ببینیم. در پنل پشتی این موبایل دوربین سه‌گانه‌ای با چینش عمودی به همراه یک فلش LED به چشم می‌خورد. از آن‌جایی که اسکنر اثر انگشتی روی بدنه دستگاه مشاهده نمی‌شود، این احتمال وجود دارد که زنفون ۶ مجهز به سنسور اثر انگشت درون صفحه‌ای باشد، ولی چون تصویری از نمای جلویی دستگاه نداریم، نمی‌توانیم احتمال وجود این سنسور در حاشیه نمایشگر را رد کنیم. علاوه بر این، ممکن است مثل خیلی از دستگاه‌ها سنسور مذکور در دکمه‌های کناری زنفون ۶ قرار گرفته باشد.

در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص مشخصات سخت‌افزاری این تلفن هوشمند در دسترس نیست. اما احتمالش بالاست که ایسوس در این دستگاه از اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده کرده باشد.

خوشبختانه چیز زیادی تا زمان معرفی زنفون ۶ باقی مانده و با اندکی صبر، حدود ۲ ماه دیگر، می‌توانیم به طور رسمی با مشخصات و ویژگی‌های این موبایل آشنا شویم (یا منتظر اطلاعات افشایی بیشتر بمانیم).

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)