خانهاخبار
MWC 2019: موبایل 5G وان پلاس با نسبت تصویر 21:9 به نمایش گذاشته شد

MWC 2019: موبایل 5G وان پلاس با نسبت تصویر 21:9 به نمایش گذاشته شد

در طول کنفرانس کوآلکام در MWC 2019 تیزری از استریم یک بازی ویدیویی بر روی تلفن هوشمند جدید وان پلاس 5G که دارای نسبت تصویر 21:9 است به نمایش گذاشته شد، ولی خبر از خود دستگاه نبود.
۱۳۹۷/۱۲/۷

وان پلاس طبق انتظارات به کنگره جهانی موبایل رفت ولی خبری از معرفی موبایل جدید توسط این شرکت نشد. آن‌ها صرفا تصاویری از پروتوتایپ تلفن هوشمند 5G خود را نشان دادند. این تصاویر شامل دمویی از استریم یک بازی از طریق شبکه 5G بود (یعنی بازی در فضایی ابری اجرا می‌شد، و هدف وان پلاس این بود که نشان دهد با چه سرعت و سهولتی می‌تواند تجربه استریمینگ را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد).

در این تصاویر هیچ چیزی به جز نمایشگر دستگاه که دارای نسبت تصویر ۲۱:۹ بود نشان داده نشد. این تلفن هوشمند می‌تواند اولین موبایل وان پلاس باشد که کیفیت صفحه آن بالاتر از 1080p می‌رود، اما خود مسئولان شرکت چیزی را به صورت رسمی تایید نکرده‌اند.

در این نمایشگر کشیده اثری از ناچ دیده نمی‌شود. اگر منصفانه نگاه کنیم، این نمایش به شکلی نشان داده شده که به هیچ عنوان نمی‌توانیم اندازه حاشیه‌های آن را حدس بزنیم یا بگوییم دوربین سلفی در کجای صفحه قرار می‌گیرد.

با این همه، وان پلاس می‌تواند در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۹ رقیب سرسختی برای سونی باشد. این شرکت با اپراتور فنلاندی Elisa وارد همکاری شده تا امکان استفاده از شبکه 5G را برای کاربران خود فراهم کند.

پیت لاو، مدیر عامل وان پلاس، پیش‌تر تایید کرده بود که تلفن هوشمند 5G آن‌ها از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و مودم X50 کوآلکام استفاده می‌کند. او همچنین گفته بود که این دستگاه به بازار آمریکا نخواهد رفت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)