خانهاخبار
MWC 2019: هاب HTC 5G هات اسپاتی هوشمند و قابل حمل است

MWC 2019: هاب HTC 5G هات اسپاتی هوشمند و قابل حمل است

HTC از هاب جدیدی با پشتیبانی از 5G رونمایی کرده که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند و به واسطه باتری قدرتمندی که دارد می‌توانید آن را به عنوان یک هات اسپات هوشمند با خودتان حمل کنید.
۱۳۹۷/۱۲/۶

HTC هاب قابل حمل و هوشمندی با پشتیبانی از شبکه 5G ساخته که ترکیبی از یک هات اسپات 5G و یک هاب اندرویدی به همراه باتری است. هاب 5G این شرکت اساسا یک هات اسپات 5G است که به حداکثر ۲۰ کاربر اجازه می‌دهد از نسل پنجم ارتباطات استفاده کنند. این دستگاه مجهز به باتری است بنابراین در هر جایی می‌توانید از آن استفاده کنید.

البته HTC می‌گوید این محصول چیزی فراتر از یک هات اسپات عادی است. علاوه بر این، نمایشگری ۵ اینچی (با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰) روی این دستگاه قرار داده شده که از اندروید استفاده می‌کند باعث می‌شود هاب جدید HTC به یک هاب هوشمند قابل حمل تبدیل شود؛ هابی که بیشتر شبیه Google Home Hub یا Echo Show است. از آن‌جایی که این دستگاه به اندروید ۹ پای مجهز است، با استفاده از آن می‌توانید به کمک اپلیکیشن‌هایی مثل نتفلیکس استریم فیلم و سریال داشته باشید، یا آن را با مبدل‌های USB-C به HDMI به تلویزیون وصل کنید.

از این رو، چنان‌چه زیاد سفر می‌کنید و می‌خواهید در محل اسکان خود به راحتی فیلم و سریال ببینید، می‌توانید از این هاب کمک بگیرید. HTC روی این دستگاه یک اسلات microSD قرار داده تا بتوانید از محتواهای مورد نظر خود استفاده کنید، و همچنین امکان استفاده از Wi-Fi وجود دارد تا دائما نیازی به استفاده از شبکه‌های 5G یا LTE نداشته باشید. علاوه بر این، روی این محصول پورت اترنت هم تعبیه شده تا کسب و کارهای مختلف بتوانند در صورت نیاز آن را به تجهیزات مورد نظر خود وصل کنند.

image

طراحی هاب 5G اچ‌تی‌سی برخلاف اکثر هات اسپات‌های قابل حمل مسطح نیست و وزن آن ۳۱۷ گرم، یعنی حدود دو برابر تلفن‌های هوشمند، است. بخش عمده‌ای از وزن این دستگاه به باتری ۷۶۶۰ میلی آمپری آن اختصاص دارد. در حال حاضر بزرگ‌ترین نگرانی دستگاه‌های مجهز به 5G باتری آن‌هاست، و متاسفانه HTC نیز اطلاعاتی در خصوص عمر متوسط باتری این محصول ارائه نکرده است.

این شرکت در هاب 5G خود از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. همه این قطعات با مودمی ترکیب شده که اسپرینت آن را اسنپدراگون X50v2 می‌نامد؛ مودمی که از طیف موج زیر ۶ گیگاهرتز 5G پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با کمک اپراتورهای مختلف در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ در کشورهای آمریکا، استرالیا، انگلیس، آلمان، سوئیس و فنلاند عرضه می‌شود.

HTC هنوز چیزی درباره قیمت این دستگاه نگفته اما بخش عمده هزینه آن احتمالا به طرح‌هایی بستگی خواهد داشت که از طرف اپراتورها ارائه می‌شود. اگر شرایط کنونی را با ابتدای عصر 4G مقایسه کنیم، نباید انتظار قیمت ارزانی را داشته باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)