خانهاخبار
پای دستیار گوگل به برنامه‌های پیام رسان اندروید کشیده شد

پای دستیار گوگل به برنامه‌های پیام رسان اندروید کشیده شد

این موضوع بسیار شگفت آور و مفید است، اما زیاد مزاحم به نظر نمی‌رسد.
۱۳۹۷/۱۲/۶

گوگل به ماموریت خود برای قرار دادن دستیار در همه جا ادامه می‌دهد و این تلاش نه تنها برای کمک به دستیار دیجیتال خود در سخت افزارهای مختلف، بلکه در برنامه‌های نرم افزاری نیز خواهد بود. این شرکت قبلا دستیار خود را در برنامه نقشه گوگل وارد کرد که در سال جاری به طور رسمی در CES معرفی شده است. در قدم بعدی دستیار گوگل در یک برنامه شخصی‌تر مانند مکالمات و یا پیام رسان‌های اندروید به کار خواهد رفت. در واقع این دستیار به همان شکلی خواهد بود که در برنامه از رده خارج شده Allo دیده می‌شد. هنگامی که با دوستان خود در مورد چیزهایی مانند فیلم‌ها، رستوران‌ها و آب و هوا صحبت می‌کنید، دستیار حباب‌هایی را به شما پیشنهاد خواهد داد تا به شما اجازه دهد کارت‌های اطلاعاتی در اختیار داشته باشید تا ارائه کنید. هوش مصنوعی نیز به شما کمک می‌کند تا اسکن متون خود را برای سرنخ‌های متنی آنچه در موردش صحبت می‌کنید، داشته باشید. این برنامه حتی قادر خواهد بود خلاصه‌ای از رتبه بندی فیلم‌ها، خلاصه خود فیلم و زمان پخش آن را ارسال کند.

image

در حین ارائه نسخه آزمایشی، گوگل نشان داد که چگونه هنگامی که درباره تاپاس (نوعی غذای اسپانیایی) صحبت می‌کند دستیارش قادر به پیدا کردن رستوران‌های نزدیکی است که قادر به ارائه این نوع غذا هستند، سپس لیستی از آن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کارت تاپاس که توسط دستیار ارسال شده نیز دارای کلیدهای میانبری برای برقراری تماس با رستوران‌ها، دسترسی به نقشه و اضافه کردن رویداد در تقویم است. شما همچنین می‌توانید اطلاعات بیشتری را با فشار دادن دکمه صفحه اصلی و درخواست دستیار، بوسیله پیام برای دوست خود ارسال کنید.

image

 

گوگل درباره امنیت پیام‌های شخصی به شما اطمینان می‌دهد. این شرکت اطمینان می‌دهد همه آنچه شما می‌بینید تنها به وسیله خودتان فراخوانی شده و در گوشی تلفن همراهتان خانه دارد! این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه اطلاعاتی را انتخاب کنید. برنامه ریزی اولیه ارائه این ویژگی برای کاربران انگلیسی زبان در سراسر جهان و فقط برای فیلم، رستوران و آب و هوا خواهد بود. دستیار گوگل پیام رسان برای شما چند ماه آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)