خانهاخبار
MWC 2019: تاریخ عرضه شیائومی Mi 9 در اروپا اعلام شد

MWC 2019: تاریخ عرضه شیائومی Mi 9 در اروپا اعلام شد

شیائومی می 9 هفته پیش در چین معرفی شده بود، اما حالا در خلال کنفرانس شیائومی در کنگره جهانی موبایل اعلام شد که این دستگاه از تاریخ 9 اسفند در اروپا عرضه می‌شود.
۱۳۹۷/۱۲/۵

شیائومی حدود یک هفته قبل در مراسمی در کشور چین تلفن هوشمند Mi 9 را معرفی و حالا در MWC 2019 ضمن نمایش بخشی از ویژگی‌های این دستگاه اعلام کرد که این پرچمدار به زودی به بازار جهانی راه می‌یابد.

می ۹ قابلیت‌های قابل توجه و دوربین قدرتمندی دارد، اما باید دید که آیا این دستگاه بالاخره می‌تواند طلسم عملکرد شیائومی در بازارهای غربی را بشکند یا نه.

شاید مهم‌ترین ویژگی می ۹ دوربین سه‌گانه پشتی آن باشد که از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو تشکیل شده است. این دستگاه در بخش دوربین سلفی نیز یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دارد که به عنوان دوربین جلو بسیار قدرتمند به نظر می‌رسد.

باتری این تلفن هوشمند ۳۳۰۰ میلی آمپر است و به همراه شارژر بیسیم ۲۰ واتی اختصاصی شیائومی عرضه می‌شود.

پیش‌فروش این دستگاه که قیمت پایه آن ۴۵۵ دلار است برای دو کشور اسپانیا و ایتالیا از امروز شروع شده و از تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) در اروپا عرضه می‌شود. متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه در سایر نقاط دنیا اعلام نشده ولی مسئولان این شرکت اعلام کرده‌اند که این گوشی خیلی زود در دسترس اکثر نقاط دنیا قرار می‌گیرد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)