خانهاخبار
MWC 2019: تصاویر زنده گلکسی A50 و A30 از ناچ قطره‌ای و دوربین چندگانه خبر می‌دهد

MWC 2019: تصاویر زنده گلکسی A50 و A30 از ناچ قطره‌ای و دوربین چندگانه خبر می‌دهد

تصاویر زنده متنسب به دو عضو جدید از گروه تلفن‌های میان رده سامسونگ، یعنی گلکسی A50 و A30، از طراحی ناچ قطره‌ای و دوربین چندگانه این دو دستگاه خوش قیمت خبر می‌دهد.
۱۳۹۷/۱۲/۵

سامسونگ پیش از این با سری گلکسی M بازار تلفن‌های اقتصادی، و با گلکسی فولد و سری گلکسی S10 نیز بازار پرچمداران و تلفن‌های پریمیوم را هدف قرار داده بود. این شرکت حالا با امید تسخیر بازار تلفن‌های میان‌رده دست به آپدیت خط تولید گلکسی A1 زده است؛ خط تولیدی که دو موبایل گلکسی A30 و گلکسی A50 در خط مقدم آن قرار دارند و به تازگی تصاویر زنده‌ای از آن‌ها لو رفته است.

همان طور که قبلا حدس زده می‌شد، این دو دستگاه از نمایشگر ۶.۴ اینچی Infinity-U استفاده می‌کنند و پنل AMOLED آن‌ها حاشیه‌های بسیار کمی دارد. همان طور که از نام این صفحه نمایش پیداست، دوربین سلفی آن در ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. طراحی بدنه پشتی این دو تلفن هوشمند میان‌رده پرداختی زیبا دارد و میزبان دوربینی با طراز عمودی است. با این همه، سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها، در این قسمت به جای آلومینیوم یا شیشه از پلاستیک شیشه‌ای استفاده کرده است.

همان طور که پیش‌تر شایعه شده بود، گلکسی A50 از دوربینی سه‌گانه استفاده می‌کند. این دوربینی دارای یک سنسور ۲۵ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی است. از آن طرف، گلکسی A30 دوربینی دوگانه دارد که از دو سنسور ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

از دیگر تفاوت‌های میان این دو دستگاه می‌توانیم به اسکنر اثر انگشت آن‌ها اشاره کنیم. گلکسی A50 از اسکنر درون صفحه‌ای استفاده می‌کند، در حالی که گلکسی A30 دارای اسکنری فیزیکی بر روی بدنه پشتی دستگاه است.

اگر شایعات صحیح باشد، این دو تلفن هوشمند در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) معرفی می‌شوند. عرضه این محصولات در ابتدا فقط برای چند بازار محدود آسیایی از جمله چین و هند صورت می‌گیرد، اما در نهایت اروپایی‌ها نیز می‌توانند این گوشی را خریداری کنند. گلکسی A30 و گلکسی A50 در چهار رنگ سیاه، سفید، آبی و رنگ به بازار می‌آیند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)