خانهاخبار
گوگل به روز رسانی برنامه‌های اندرویدی از پیش نصب شده را بدون ورود به حساب کاربری انجام خواهد داد

گوگل به روز رسانی برنامه‌های اندرویدی از پیش نصب شده را بدون ورود به حساب کاربری انجام خواهد داد

به روز رسانی برنامه‌های از پیش نصب شده مشکل بزرگی برای کاربران به حساب می‌آید.
۱۳۹۷/۱۱/۳۰

گوگل در حال برنامه ریزی آزمایش یک ویژگی جدید برای فروشگاه خود است که نیاز ورود به سیستم را لغو می‌کند تا به طور خودکار برنامه‌های از پیش نصب شده در دستگاه‌های اندرویدی را به روز رسانی کند. این آزمایش چند ماه آینده آغاز خواهد شد و پشتیبانی آن از دستگاه‌هایی که از نسخه  پنجم اندروید یا آب نبات چوبی (Lollipop) و بالاتر استفاده می‌کنند، صورت می‌پذیرد.

image

جزئیات پیشنهادی تغییرات در سیستم ایمیل توسط غول اینترنت Mountain View به توسعه دهندگان گوگل پلی ارائه شده است. به گفته کارشناسان این ویژگی ممکن است برای تمام برنامه‌ها به درستی کار نکند. این به آن سبب است که برخی خدمات نیاز به یک حساب گوگل برای عملکرد مناسب خود دارند. بنابراین، گوگل در ایمیل خود به توسعه دهندگان اشاره کرد تا آزمایشکنند که نسخه‌های جدید برنامه‌هایشان می‌تواند به درستی کار کند؟ این مسئله باید به صورتی اتفاق بیفتد که کاربران حتی به حساب کاربری خود متصل نباشند.

image

با این وجود، گزینه غیر فعال کردن قابلیت جدید برای کاربران نهایی وجود خواهد داشت. اما با توجه به اهمیت به روز رسانی و بهبود امنیت، این گزینه ممکن است انتخاب مناسبی برای کاربران نباشد. گوگل قصد دارد با استفاده از ویژگی‌های آینده برنامه‌ها، راه ساده‌ای برای به روز رسانی خودکار برنامه‌ها و بهبود تجربه کاربران در میان انواع دستگاه‌های اندرویدی فراهم کند. همچنین علاوه بر دیدگاه فوق، این غول جستجو امیدوار است که با به حداقل رساندن هزینه‌های سربار سیستم برای حفظ نسخه‌های قدیمی‌تر برنامه‌ها تلاش کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)