خانهاخبار
گلکسی M30 با دوربینی سه‌گانه 8 اسفند معرفی می‌شود

گلکسی M30 با دوربینی سه‌گانه 8 اسفند معرفی می‌شود

گلکسی M30، جدیدترین عضو از خانواده گلکسی M، مثل گلکسی A8s از دوربینی سه‌گانه برخوردار است و در تاریخ 8 اسفند در کشور هند معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۱۱/۳۰

سامسونگ اعلام کرد که گلکسی M30 در تاریخ ۲۷ فوریه معرفی خواهد شد. گلکسی M30 سومین دستگاه از سری خوش قیمت گلکسی M است که با دوربین سه‌گانه عقب به بازار می‌آید. در این پیکربندی، دوربین وسطی مثل گلکسی A8s یک حلقه دارد. با این حال برخلاف A8s، در این جا خبری از نمایشگر Infinity-O نیست و شاهد صفحه نمایشی از نوع Infinity-U خواهیم بود.

گزارشات اخیر حاکی از آن است که گلکسی ام ۳۰ از پنل AMOLED استفاده می‌کند در حالی که گلکسی ام ۱۰، ام ۲۰ و حتی گلکسی A8s همگی پنل LCD داشتند. انتظار می‌رود قیمت این دستگاه حدود ۲۱۰ دلار باشد. بسیاری از مشخصات سخت‌افزاری گلکسی ام ۳۰ مثل مدل ام ۲۰ است؛ برای مثال این دستگاه از چیپست اگزینوس ۷۹۰۴، باتری ۵ هزار میلی آمپری، ۴ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو استفاده می‌کند.

البته آپدیت اندروید پای قطعا در ادامه برای این دستگاه منتشر می‌شود و به زودی باید منتظر اعلام این خبر باشیم. دوربین عقب از یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین جلو نیز احتمالا از نوع ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی ام ۳۰، یک هفته پس از معرفی گلکسی اس ۱۰، در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند) در هند معرفی می‌شود. این دستگاه نیز مثل ام ۱۰ و ام ۲۰ احتمالا به صورت انحصاری از آمازون به فروش خواهد رسید. در روزهای آتی باید منتظر اخبار و اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهدی

۱۳۹۸/۴/۲۰
من این گوشی رو خریدم ، اصلا با شبکه ما مچ نیست و ۹۰٪ اوقات اچ پلاس هستش و گاهی 4g میشه و اونم برای مدتی کوتاه ، چندین با بردم apn های مختلف روش ست کردن تاثیر نداشت

ابرام شیاعومی

۱۳۹۷/۱۱/۳۰
به نظرم استفاده از امولد در نمایشگر این گوشی شایعه هستش.
البته پردازنده ی این گوشی هم در حال حاضر در مقایسه با سایر گوشی های میانرده ضعیف به نظر می رسه.