خانهاخبار
قیمت فورد اکسپلورر 2020 اعلام شد؛ افزایش در مقایسه با گذشته

قیمت فورد اکسپلورر 2020 اعلام شد؛ افزایش در مقایسه با گذشته

شرکت فورد قیمت یکی از جدیدترین محصولات خود، فورد اکسپلورر 2020 را اعلام کرد. این خودرو افزایش قیمتی نزدیک به 8000 دلار را تجربه کرده است.
۱۳۹۷/۱۱/۳۰

فورد اکسپلورر 2020 در مقایسه با تمام نمونه‌های فورد اکسپلورر، به فناوری‌های بیشتر مجهز شده است و پیشرفته‌ترین خودرو در میان نسل‌های مختلف آن محسوب می‌شود. زمانی که فورد در اوایل سال جاری میلادی از این خودروی جدید رونمایی کرد، خبر از قیمت پایه 32,765 دلاری آن داد که البته باید به این مبلغ، 1,095 دلار هزینه حمل به مقصد را نیز اضافه کرد. با مقایسه این قیمت با مدل سال گذشته، افزایشی 400 دلاری روبه‌روی ما قرار می‌گیرد که با توجه به استفاده از سیستم چهار چرخ محرک در این خودرو، منطقی به نظر می‌رسد.

در حالی که قیمت نسخه پایه این خودرو افزایشی 400 دلاری داشته، گزارشی از سوی Cars Direct قیمت سایر تریم‌های این خودرو را مشخص می‌کند. فورد اکسپلورر 2020 در مقایسه با نسل گذشته خود، افزایش قیمت بالایی را تجربه کرده و این اختلاف قیمت در تریم‌های بالاتر این خودروی جدید، بیش از پیش خود را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش Cars Direct، تریم XLT که مدل میانی این خودرو محسوب می‌شود با قیمتی برابر با 37,770 دلار به فروش می‌رسد که در مقایسه با نسل گذشته افزایش قیمتی برابر با 2,275 دلار داشته است.

image

تریم لیمیتد این خودرو با افزایش 5,365 دلاری در مقایسه با نسل گذشته خود، قیمتی برابر با 49,225 دلار دارد. در گزارش Cars Direct به موتور هیبریدی این مدل اشاره‌ای نشده است؛ با این حال Autoblog قیمت نمونه هیبریدی این خودرو را اعلام کرده است. بر اساس اعلام Autoblog، خریداران برای تصاحب نمونه هیبریدی این خودرو باید 52,780 دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشند.

image

بیشترین افزایش قیمت مربوط به قدرتمندترین نسخه این محصول، فورد اکسپلورر ST با موتور 400 اسب بخاری است. با مقایسه قیمت این خودرو با نسل گذشته فورد اکسپلورر اسپرت، شاهد افزایش 8,115 دلاری هستیم. فورد اکسپلورر ST با قیمت پایه 55,385 دلار به فروش می‌رسد. این مدل از فورد اکسپلورر 2020 به ویژگی‌های زیادی مجهز شده است که برای مثال می‌توان به کیلومترشمار دیجیتال 12.3 اینچی و سیستم پارک کمکی فعال 2.0 شرکت فورد برای پارک خودکار اشاره کرد. فورد برای این مدل یک موتور 6 سیلندر با حجم 3.0 لیتر در نظر گرفته که همراه با توربوشارژر دوقلو، قدرتی برابر با 400 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

image

تریم پلاتینیوم، بالاترین مدل این خودرو بوده که گران‌ترین آن نیز محسوب می‌شود. این خودرو با قیمت 59,345 دلار از تابستان سال جاری میلادی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. قیمت این خودرو در مقایسه با نسل گذشته خود، افزایشی 4,085 دلاری را تجربه کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۷/۱۱/۳۰
ثبات قیمت رو باید از سایپا و ایران خودرو یاد بگیرند...