خانهاخبار
تایید شد: رونمایی از سوپراسپرت هیبریدی فراری در سال 2019

تایید شد: رونمایی از سوپراسپرت هیبریدی فراری در سال 2019

فراری تایید کرده در سال جاری میلادی از خودروی سوپراسپرت هیبریدی خود رونمایی می‌کند. این محصول به یک موتور 8 سیلندر مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۱۱/۲۸

فراری در سال جاری میلادی از یک خودروی سوپراسپرت جدید موتور وسط رونمایی می‌کند. این محصول یک خودروی تولید محدود نبوده و قدرت آن را یک موتور 8 سیلندر به همراه سیستم هیبریدی تامین می‌کند. بر اساس گزارش‌ها، این سوپراسپرت جدید قدرتی بیش از حد 711 اسب بخار در اختیار راننده قرار می‌دهد. در حقیقت این خودرو از فراری 488 پیستا قدرتمندتر است. این سوپراسپرت هیبریدی در یک مراسم اختصاصی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و نباید منتظر رونمایی از آن در یک نمایشگاه خودرو باشیم. به نظر می‌رسد تحویل این محصول از اوایل سال آینده میلادی آغاز می‌شود.

مدیر عامل فراری، Louis Camilleri در جلسه‌ای که برای سال مالی 2018 با سرمایه‌گذاران داشته، خبر از معرفی خودروی جدید این برند ایتالیایی داده است. یک منبع ناشناس در صحبت با Automotive News به این موضو‌ع اشاره کرده که فراری برای خودروی جدید خود یک موتور 8 سیلندر به همراه سیستم هیبریدی در نظر می‌گیرد. تا به امروز شایعات و تصاویر جاسوسی زیادی از خودروی جدید فراری به اینترنت راه پیدا کرده است، بنابراین کاملا با این سوپراسپرت ناآشنا نیستیم.

image

تا به امروز چندین تصویر از یک نمونه آزمایشی فراری 488 با پوشش محافظ و پنل‌هایی برای مخفی نگه داشتن طراحی آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. بر اساس ویدیوهای منتشر شده، این خودرو در مقایسه با فراری 488 بسیار آرام‌تر است که این موضوع، به صورت غیرمستقیم حضور سیستم هیبریدی را در آن تایید می‌کند. در یکی از ویدیوهای گذشته، باتری این خودرو در بخش پشتی آن نیز به نمایش گذاشته شده است.

مدیر عامل سابق فراری که به تازگی فوت کرده است، در گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که فراری در حال توسعه یک موتور 8 سیلندر هیبریدی برای استفاده در سال 2019 است. در زمان اعلام این خبر، مارکیونه در رابطه با خودروی مجهز به این موتور اطلاعاتی را در اختیار رسانه‌ها قرار نداد؛ با این حال به این موضوع اشاره کرد که خودروهای برقی نقش مهمی در آینده این برند ایتالیایی خواهند داشت.

image

این کمپانی اعلام کرده اولین خودروی شاسی بلند آن نیز همراه با سیستم هیبریدی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. مدیر عامل کنونی فراری خبر از عرضه اولین خودروی تمام برقی این برند در سال 2022 داده است. متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با این خودرو به اینترنت راه پیدا نکرده و نمی‌دانیم این خودرو از چه ویژگی‌هایی بهره می‌برد و همچنین مشخصات فنی این سوپراسپرت تمام الکتریکی نیز نامعلوم است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۷/۱۱/۲۹
من به شخصه هیچ اعتقادی به سیستم هیبریدی ندارم.وزن بیشترخودرو استهلاک بیشتر پیچیدگی درتعمیرو...