خانهاخبار
تبلت بسیار ظریف گلکسی Tab S5e توسط سامسونگ معرفی شد

تبلت بسیار ظریف گلکسی Tab S5e توسط سامسونگ معرفی شد

سامسونگ از تبلت جدید و بسیار ظریف خود با نام گلکسی Tab S5e رونمایی کرد. ضخامت این تبلت حتی از گلکسی اس 9 هم کمتر است و قیمتی حدود 400 دلار خواهد داشت.
۱۳۹۷/۱۱/۲۸

تعداد تبلت‌های اندروید خوب بازار بسیار کم است و تنوع چندانی ندارند. بنابراین هر وقت که شرکتی مثل سامسونگ دست به معرفی یک تبلت جدید می‌زند، همه امیدوارند که این دستگاه واقعا خوب باشد. حالا درست پیش از کنگره جهانی موبایل و البته پیش از رویداد بزرگ آنپکد که چهارشنبه همین هفته برگزار می‌شود، این شرکت کره‌ای جدیدترین تبلت خود را معرفی کرده است. گلکسی Tab S5e پس از گلکسی Tab S4 قرار می‌گیرد که در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ معرفی شده بود.

فعلا نمی‌دانیم که چه بلایی سر گلکسی تب S5 آمده یا اصلا قرار است روزی این تبلت را ببینیم یا نه، ولی حرف e در نام گلکسی تب S5e نشانگر عبارت Essential است و این یعنی شاید تبلت مذکور ضمن استفاده از سخت‌افزارهای قدرتمند صرفا از ویژگی‌های پایه‌ای تبلت‌ها پشتیبانی می‌کند. گلکسی تب S5e نمایشگری ۱۰.۵ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ دارد. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

این تبلت بدنه بسیاری ظریفی از جنس فلز دارد، ضخامت آن فقط ۵.۵ میلی متر و وزنش ۴۰۰ گرم است. اگر بخواهیم این دستگاه را با گلکسی اس ۹ مقایسه کنیم، ضخامت آخرین تلفن هوشمند این شرکت ۸.۵ میلی متر بود. باتری ۷۰۴۰ میلی آمپری این تبلت احتمالا تا ۱۴.۵ ساعت کفاف مصرف شما را می‌دهد چون به گونه‌ای بهینه‌سازی شده تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. علاوه بر این، اگر کیبورد DeX سامسونگ را تهیه کنید، می‌توانید تبلت مذکور را به یک کامپیوتر کوچک تبدیل نمایید.

گلکسی تا S5e اولین تبلت سامسونگ است که از بیکسی ۲.۰ پشتیبانی می‌کند، بنابراین عملا می‌توانید آن را به هابی هوشمندی برای کنترل وسایل هوشمند خانگی مثل چراغ‌های هوشمند، تلویزیون هوشمند، بلندگوها و غیره تبدیل کنید. حالا که صحبت از بلندگو شد باید بگوییم که این دستگاه از بلندگوهای Quad AKG با پشتیبانی از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

تبلیت جدید سامسونگ همراه با چهار ماه اشتراک رایگان یوتیوب پریمیوم و ۳ ماه اشتراک رایگان اسپاتیفای عرضه می‌شود. این تبلت در سه رنگ سیاه، نقره‌ای و طلایی به بازار می‌آید. تاکنون قیمتی برای گلکسی تب S5e اعلام نشده ولی خبرها حاکی از قیمتی حدود ۴۰۰ دلار است که نسبت به نسخه قبلی خود خیلی ارزان‌تر است. این دستگاه در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Hamed

۱۳۹۷/۱۱/۲۸
این که خیلی پردازندش ضعیفه!
تب اس ۴ پردازنده 835 روشه !
حتما واسه همینم ارزونه
به این مورد هیچ اشاره ای نشده بود