خانهاخبار
LG G8 ThinQ نمایشگری با صدای فوق العاده خواهد داشت

LG G8 ThinQ نمایشگری با صدای فوق العاده خواهد داشت

ال جی اعلام کرده است که پرچمدار بعدی این شرکت یعنی G8 ThinQ پنلی از نوع OLED خواهد داشت که قادر است صدایی با کیفیت بالا تولید کند. این دستگاه 5 اسفند معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۱۱/۲۸

ال جی به تازگی اعلام کرده که پرچمدار جدید این شرکت یعنی LG G8 ThinQ به قابلیت تازه‌ای موسوم به OLED با صدای کریستال (CSO) مجهز خواهد شد. پنل‌های OLED با کمک این فناوری به لرزش در می‌آیند تا صدایی با کیفیت بالا تولید شود. این صدا با استفاده از تمام سطح نمایشگر واضح‌تر از قبل می‌شود و پخش موسیقی نیز بهتر خواهد بود. تکنولوژی CSO اختراع خود ال جی است که آمده تا در هنگام استریم ویدیو یا گوش دادن به موسیقی و حتی در حین انجام بازی‌ها تجربه صوتی فوق العاده‌ای را برای کاربران ایجاد کند.

این فناوری در حالت اسپیکرفون صدا را با باسی قدرتمند از طریق بلندگوی پایین عبور می‌دهد و می‌توانید آن را به صورت استریو به کمک بلندگوی پایین و بالای نمایشگر LG G8 ThinQ بشنوید. ال جی می‌گوید این فناوری به G8 ThinQ اجازه می‌دهد بدون استفاده از بلندگوهای مرسوم، ظاهری شیک، میمینال و تمیز داشته باشد.

از جمله سایر ویژگی‌هایی که قرار است به پرچمدار بعدی ال جی بیاید می‌توانیم به صدای ساراند DTS:X 3D اشاره کنیم. این قابلیت چه در هنگام استفاده از هدفون و چه بدون هدفون، سیستمی ۷.۱ کاناله را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و اولین باری است که ال جی به سراغ آن رفته. این دستگاه به لطف مبدل دیجیتال به آنالوگ Hi-Fi اصواتی با صحت بسیار خوب تولید می‌کند، و سیستم MQA حتی در صورتی که کاربر اینترنت چندان خوبی نداشته باشد هم تجربه استریمینگ باکیفیتی به ارمغان می‌آورد. LG G8 ThinQ مثل G7 ThinQ از فناوری بلندگوی بوم‌باکس برخوردار است و به کمک آن می‌تواند از فضای رزونانس بزرگ‌تری که داخل دستگاه وجود دارد استفاده کند. این کار باسی قدرتمند و صدایی بلند به وجود می‌آورد. اگر دستگاه را روی میز یا سایر سطوح مسطح قرار دهید، صدای گوشی با کمک این لرزش‌ها حتی از قبل هم بلندتر می‌شود.

LG G8 ThinQ جک ۳.۵ میلیون هدفون دارد

image

رندرهایی که از این تلفن هوشمند منتشر شده بود به ما نشان می‌دهد که LG G8 ThinQ لبه‌هایی باریک‌تر، دوربینی دوگانه و بر روی بدنه پشتی خود اسکنر اثر انگشت خواهد داشت. این دستگاه احتمالا به نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ (یعنی +QHD) مجهز می‌شود. بدین ترتیب نسبت تصویر این دستگاه ۱۹.۵:۹ خواهد بود. پردازنده G8 ThinQ جدیدترین محصول کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ است که به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. علاوه بر این انتظار داریم در کنار جک ۳.۵ میلی متری هدفون که در پایین دستگاه تعبیه شده، یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری قرار گرفته باشد. این دستگاه با اندروید ۹ پای عرضه می‌شود و از استاندارد ضدآب IP68 برخوردار است. این یعنی G8 ThinQ را می‌توانید به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۵ متری به زیر آب ببرید.

ال جی چند وقت پیش اعلام کرد که G8 ThinQ قادر است با سیستمی موسوم به Time-of-Flight چهره کاربر را به صورت سه بعدی شناسایی کند. این سیستم زمان لازم برای بازگشت پرتوهای مادون قرمز از سوژه به منبع را اندازه‌گیری می‌کند. فناوری مذکور از این طریق تصاویری دقیق از چهره کاربر می‌سازد و ال جی را قادر به ارائه قابلیتی می‌کند که نظیر آن تا به حال در هیچ دوربین دیگری مشاهده نشده است.

چنگ ما، معاون ارشد ال جی و رئیس بخش استراتژی محصولات این شرکت، می‌گوید:

تعهد ما برای ارتقای سطح کیفیت صدای تلفن‌های هوشمند به وضوح در LG G8 ThinQ دیده می‌شود. ال جی با خلق فناوری‌های جدید و همکاری با سایر فعالان صنعت صدا به ارائه صدایی باکیفیت ادامه می‌دهد که مورد خواست مشتریان است.

جی ۸ تینک در تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند) معرفی می‌شود، و بر اساس گمانه‌زنی‌ها قیمت این دستگاه در آمریکا حدود ۹۰۰ دلار خواهد بود. سال گذشته، مدل جی ۷ تینک ۷۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۱/۲۸
سرانجام یه مشکلی از یه جاش درز میکنه